02188805279

دفتـر مرکزی ایران -تهـران

09196056862

مشــــــاوره و کارشـناســــی

09195409593

مشــــاور و پشتیبــان فنــــی

دایاگـــــــروپ اینترنشنال
ســــازمان همکــــاری هــای بیـــن المللــــی

دایاگـــــــروپ اینترنشنال
ســــازمان همکــــاری هــای بیـــن المللــــی

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
ERICAN COLLEGE

آموزش زبان انگلیسی امکان دسترسی به منابع علمی و فرهنگی جهانی را فراهم می‌کند. همچنین، این زبان امکان گسترش تجارب شخصی و حرفه ای را فراهم می‌کند و افراد را به مسیر‌های حرفه‌ای مختلف در سراسر دنیا هدایت می‌کند. قدم اول در اشتغال‌زایی و توسعه کاری آموزش زبان انگلیسی است.

گروه آموزشی اریکن یک ارائه دهنده آموزش جامع و برنده جایزه آموزشی در کشور مالزی است. از زمان تاسیس در سال 1990 ، به بیش از 300000 دانش آموز کمک کرده است تا مدارک عالی ، مهارت های زبان و مهارت های زندگی را بدست آورند. کالج اریکن به عنوان یکی از برترین موسسات دانشگاهی آسیا ، با رویکرد منحصر به فرد خود در زمینه آموزش و توسعه حرفه ای ، هزاران فارغ التحصیل بسیار رقابتی ایجاد کرده است. کالج اریکن از طریق مشارکت با دانشگاه های تحسین شده بین المللی ، انتخاب کاملی از برنامه های کارشناسی را برای متقاضیان خود ارائه می دهد.

برنامه های درسی کالج اریکن به گونه ای طراحی شده است که کاملا عملی ، کاربردی و مطابق نیاز صنعت باشد به طوری که فارغ التحصیلان این کالج از سوی مراکز صنعتی و نیازمند نیروی کار، بسیار مورد توجه قرار می گیرند.

کالج اریکن به دلیل مشارکت ها و موفقیت های برجسته خود و همکاری گسترده با مراکز صعتی و علمی در زمینه آموزش از دولت مالزی و همچنین آژانس های معتبر آموزشی و مهاجرتی در دنیا جایزه ، جوایز و تقدیرنامه های بسیاری دریافت کرده است.

دوره های کالج اریکن برای خدمت به دانشجویانی طراحی شده است که به دنبال تعمیق دانش خود در جنبه هایی مانند هنر ، فناوری اطلاعات ، مدیریت ، تور و گردشگری و هتلداری هستند. دوره ها با رویکردی منحصر به فرد تدریس می شود تا اطمینان حاصل شود دانش آموزان هنگام فارغ التحصیلی در بهترین حالت علمی و تجربه کاری هستند.

کالج اریکن برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده مدارک عالی ، مهارتهای زبان و آموزش های صنعتی و زندگی در مالزی ویژه تمامی متقاضیان از سراسر دنیا طراحی شده است.

دانشگاه کالج اریکن که در قلب کوالالامپور واقع شده است ، برای دسترسی آسان در بسیاری از مراکز خرید بزرگ و خدمات حمل و نقل عمومی واقع شده است.
این محوطه در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است و با برجهای دوقلوی Petronas کمی پیاده روی فاصله دارد و با امکانات رفاهی فراوانی که برای دانشجویان مناسب است احاطه شده است. این دانشگاه تنها چند دقیقه با نزدیکترین ایستگاه LRT و ایستگاه اتوبوس RapidKL فاصله دارد.

موقعیت استراتژیک دانشگاه به دانشجویان این امکان را می دهد تا دسترسی زیادی به بسیاری از مراکز خرید بزرگ و همچنین دفتر مرکزی شرکت های چند ملیتی داشته باشند که در آن می توانند دوره های کارآموزی خود را انجام دهند. همچنین فراوانی غذاخوری ها ، هایپر مارکت ها و مناطق تجاری ، دانشجویان کالج اریکن را قادر می سازد تا کارهای خود را به راحتی انجام دهند و نیازهای روزمره خود را بدون نیاز به طی مسافت های زیاد ، مرتفع سازند.

اقامت در خوابگاه های ویژه اریکن
کالج اریکن دارای خوابگاه ویژه برای دانشجویان اریکن در کشور مالزی دارد، این خوابگاه در نزدیکی دانشگاه واقع شده و خدمات خوابگاه های مرتبط با کالج اریکن را همراه با خدمات محل اقامت به دانشجویان ارائه می کند. هر واحد در این خوابگاه دارای میز مطالعه ، یخچال و ماشین لباسشویی مخصوص به خود است که راحتی و آسایش را برای دانشجویان در دوره تحصیل خود فراهم می نماید. این خوابگاه در یک منطقه محافظت شده با امکاناتی نظیر استخر شنا ، مینی مارکت ، سالن ورزشی و همچنین دارای BBQ ، واقع شده است و از هر نظر بهترین شرایط را برای دانشجویان اریکن فراهم می نماید.

 
اقامت در خوابگاه خارج از اریکن
دانشجویانی که مشکل مالی کمتری برای اجاره دادن در مالزی دارند می توانند از طریق بخش خدمات دانشجویی اریکن، لیستی از مکانهایی را که می توانند در مالزی به عنوان خوابگاه دانشجویی اجاره کنند در اختیار  داشته باشند و از محل اقامت خارجی در زمان تحصیل خود بهره مند شوند.
 
1379357417120062

مجله دایاگروپ اینترنشنال

ثبت و تایید شماره همراه

نمایشگاه های بین المللی

نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک

CES (Consumer Electronics Show) - آمریکا

نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو

(Geneva International Motor Show) - سوئیس

نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کمیک

Comic-Con - ایالات متحده آمریکا

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی

Arab Health - امارات متحده عربی

دانشگاه های بین المللی

دانشگاه هاروارد

Harvard University آمریکا

دانشگاه کمبریج

University of Cambridge انگلیس

دانشگاه استنفورد

Stanford University آمریکا

دانشگاه امپریال کالج لندن

Imperial College London انگلیس

دانشگاه اکسفورد

University of Oxford انگلیس

دانشگاه کلمبیا

Columbia University آمریکا

دانشگاه یوتوبیکن

University of Tokyo ژاپن

دانشگاه هایدکلبرگ

Heidelberg University آلمان

دانشگاه نیوزیلند

University of Auckland نیوزیلند

دانشگاه آلفرد

American University of Beirut - AUB لبنان

دانشگاه علمی و کاربردی سوریه

International University of Science and - IUST سوریه

 مشاوره فوری

مشاوره فوری

پاسخگو هستیم

من آنلاین هستم در خدمتم ؟

اطلاعات وارد شده به همراه درخواست خدمات تخصصی برای شما کاربر محترم در سامانه هوشمند پاسخگویی دایاگروپ اینترنشنال، ثبت و به کارشناس مربوطه ارجاع شده است.

کارشناسان دایاگروپ اینترنشنال به زودی با شما تماس خواهند گرفت

به منظور پیگیری های بعدی کد 4521100458 را به خاطر داشته باشید