02188805279

دفتـر مرکزی ایران -تهـران

09196056862

مشــــــاوره و کارشـناســــی

09195409593

مشــــاور و پشتیبــان فنــــی

دایاگـــــــروپ اینترنشنال
ســــازمان همکــــاری هــای بیـــن المللــــی

دایاگـــــــروپ اینترنشنال
ســــازمان همکــــاری هــای بیـــن المللــــی

 

مهاجرت به آلمان و بررسی انواع راه های آن

مهاجرت به آلمان، انواع روش های اخذ اقامت و تابعیت آلمان و قوانین مربوط به اخذ انواع ویزای آلمان در این نوشتار مورد بررسی تخصصی قرار می گیرد. آلمان از جمله کشورهای مهاجر پذیری است که هر ساله مقصد مهاجرت بسیاری از ایرانیان نیز می باشد. متقاضیان مهاجرت به آلمان با سوالات زیادی از این قبیل مواجه می شوند که روش های قانونی برای اخذ اقامت آلمان کدامند؟ و آیا می توان تابعیت آلمان را به دست آورد؟ هزینه مهاجرت به آلمان چه میزان است؟ در این نوشتار که به همت کارشناسان مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت تهیه شده است، سوالات پیرامون مهاجرت به آلمان پاسخ داده شده است و جدیدترین اخبار مهاجرت به آلمان و تمامی روش های مهاجرت به آلمان و شرایط آن ها به صورت کامل توضیح داده شده است. امکان پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان از طریق تماس تلفنی و اخذ مشاوره رایگان نیز امکان پذیر می باشد.

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

مهاجرت به آلمان و شرایط عمومی آن
مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل
مهاجرت به آلمان از طریق کار
مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری
مهاجرت به آلمان از طریق تولد
مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج
مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی
مهاجرت به آلمان و هزینه های زندگی در آلمان
راحت ترین راه مهاجرت به آلمان
مهاجرت به آلمان و شرایط اخذ تابعیت آلمان
پاسخ به سوالات متداول در زمینه مهاجرت به آلمان

 

مهاجرت به آلمان و شرایط عمومی آن

کشور آلمان که با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان معرفی می شود، در قاره اروپا واقع شده است و از صنعتی ترین کشورهای جهان می باشد. آلمان همچنین ثروتمندترین کشور اروپایی می باشد. این کشور از 16 ایالت تشکیل شده است که در برخی از مسائل می توانند به صورت مستقل عمل کنند. آلمان عضو سازمان ملل متحد، ناتو، کشورهای گروه هشت و گروه پنج بوده و از بیان گذاران اتحادیه اروپا نیز می باشد. با توجه به اینکه این کشور چهارمین کشور قدرتمند صنعتی است، کارخانه جات و کمپانی های بزرگی در آلمان مستقر هستند و باعث به وجود آمدن فرصت شغلی فراوان در این کشور شده اند. کشور آلمان در سال های اخیر با کمبود نیروی کار مواجه بوده است و برای تامین نیروی مورد نیاز خود اقدام به جذب مهاجرین از سراسر جهان نموده است. بنابراین برنامه های مهاجرتی و شرایط ویژه برای جذب مهاجرین در نظر گرفته شده است. سیستم آموزشی شناخته شده در سطح دنیا و دانشگاه های رایگان نیز دلیل دیگری برای مهاجرین است که این کشور صنعتی را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب نمایند. از این رو هر ساله مهاجرین زیادی اقدام به اخذ اقامت آلمان می نمایند که در این بین ایرانیان زیادی نیز کشور آلمان را به عنوان مقصد خود برای مهاجرت انتخاب می کنند.

مهاجرت به آلمان و طرق اخذ اقامت آلمان از راه های مختلف یکی از پر طرفدارترین موضوعات جستجو در گوگل می باشد، انواع راه های مهاجرت به آلمان به دسته های مختلفی تقسیم می گردد، با توجه به اینکه درصد تعداد افرادی که قصد مهاجرت دارند روز به روز افزایش می یابد لذا افرادی که علاقه مند به مهاجرت به آلمان هستند می بایست در انتخاب راه مهاجرت خود دقت بسیار زیادی داشته باشند و لازم است جهت انتخاب صحیح تر با کارشناسان و مشاورین با تجربه و وکیل مهاجرت به آلمان مشورت نمایند. با ادامه مقاله همراه شوید و تمامی راه های مهاجرت به آلمان را بشناسید.

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

تحصیل در آلمان از گذشته به خصوص در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از دانشجویان بوده است. دلایل زیادی من جمله سطح عملی بالا در دانشگاه های آلمان، نظام تحصیلی رایگان، ارائه خدمات علمی و آموزشی بسیار عالی، امکان تحصیل به دو زبان انگلیسی و آلمانی، شرایط بسیار خوب کار پس از پایان تحصیل و دلایل دیگری باعث شده است آلمان یکی از اولین انتخاب های مهاجرت و تحصیل باشد. البته توجه داشته باشید که تحصیل به تنهایی نمی تواند منجر به اخذ اقامت دائم آلمان شود و افراد برای تحقق این امر باید پس از پایان تحصیل خود در آلمان استخدام شوند و ویزای تحصیلی آلمان را به نوع کاری تغییر دهند. فارغ التحصیلان به مدت 18 ماه فرصت دارند که در آلمان بمانند و به جستجوی کار بپردازند در صورتی که نتوانند در این زمان در شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود مشغول به کار شوند باید کشور آلمان را ترک کنند.

تحصیل در آلمان در مقطع کارشناسی

معمولا برای تحصیل لیسانس در دانشگاه های دولتی و رایگان آلمان، باید در کنکور ایران قبول شده باشید. اما موسسه MIE فرصت خوبی را فراهم آورده است تا با دیپلم 12 ساله، بدون قبولی در دانشگاه سراسری ایران در دانشگاه های دولتی آلمان تحصیل کنید. در واقع دانش آموزانی که دیپلم ۱۲ ساله را در ایران اخذ نموده اند با دارا بودن مهارت زبان آلمانی در سطح A2 یا B1 می توانند در دوره زبان آلمانی و فاندیشن شرکت کنند و وارد مقطع کارشناسی شوند.

 

تحصیل در آلمان در مقطع کارشناسی ارشد

مقطع کارشناسی ارشد در آلمان در بیشتر رشته ها به دو زبان انگلیسی و آلمانی ارائه می شود و دانشجویان می توانند با داشتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6.5 به بالا و یا مدرک زبان آلمانی B2 در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل نماید. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیز همانند مقطع کارشناسی تقریباً رایگان می باشد و دانشجویان هزینه ای در حدود ۱۵۰ تا ۳۰۰ یورو در هر ترم به عنوان شهریه پرداخت می نمایند.

 

تحصیل در آلمان در مقطع دکترا

در مقطع دکترا پذیرش با تأیید استاد راهنما انجام می پذیرد و در واقع کسانی می توانند در مقطع دکترا تحصیل نمایند که رزومه تحصیلی خوبی داشته باشند و از نظر استاد راهنما قابل تأیید باشند. همانطور که می دانید تحصیل در مقطع دکترا در آلمان به عنوان شغل پذیرفته شده است و دانشجویان با عملکرد مناسب خود در دانشگاه می توانند حقوق دریافت کنند و هزینه زندگی خود را تأمین نمایند. البته میزان این دستمزد به عملکرد دانشجو بستگی دارد و دستمزد همه دانشجویان به یک میزان نخواهد بود.

 

کار تحصیل آلمان

کشور آلمان برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال کار پس از تحصیل هستند، دوره هایی تحت عنوان کار تحصیل ارائه نموده است. دوره های کار تحصیل آلمان برای افرادی که دیپلم 12 ساله خود را گرفته اند و حداکثر تا سن 24 سال دارند، به این صورت هستند که متقاضی در کنار تحصیل در آلمان می تواند در این کشور به کار مرتبط با رشته خود به مدت 16 الی 20 ساعت مشغول شود. این دوره ها برای بیشتر رشته های تحصیلی ارائه می شوند. متقاضی با شرکت در این دوره ها علاوه بر تحصیل ارزان در آلمان (فقط می بایست شهریه دانشگاه را پرداخت کند و از پرداخت باقی هزینه ها معاف می باشد) ماهیانه 300 الی 500 یورو نیز حقوق دریافت خواهد کرد.

اخذ ویزای کار آلمان از طریق پیشنهاد کار یا JOB OFFER

در روش اول اقدام جهت اخذ ویزای کار آلمان که به ویزای پیشنهاد کاری آلمان یا ویزای جاب آفر آلمان نیز مشهور است بمی بایست متقاضی job offer داشته باشد. متقاضی در صورتی می تواند از این طریق برای مهاجرت به آلمان اقدام نماید که کارفرمایی در کشور آلمان دعوتنامه ای به جهت استخدام متقاضی ارسال نماید. پیش تر کارفرمای آلمانی در صورتی می توانست برای شخص متقاضی دعوتنامه یا job offer ارسال نماید که شخص مناسبی برای استخدام در شغل مورد نظر در کشور آلمان و کشورهای عضو اتحادیه اروپا وجود نداشته باشد. اما در قوانین جدید ویزای کار آلمان در سال 2021، در صورتی که شخصی پیشنهاد کار دریافت کند می تواند این ویزا را دریافت کند و شهروندان آلمان یا اتحادیه اروپا اولویتی ندارند. مهاجرت پرستاران به آلمان نیز با گذراندن دوره های زبان در آلمان و سپس گرفتن پیشنهاد شغلی امکان پذیر است. مهاجرت پزشکان به آلمان نیز مشابه پرستاران می باشد.

 

ویزای جستجوی کار آلمان

روش دوم جهت اخذ ویزای کار آلمان ویزای جستجوی کار آلمان است. در حال حاضر کشور آلمان نیاز خود را به نیروی متخصص اعلام نموده است و افرادی که مهارت قابل توجهی دارند می توانند برای ویزای جستجوی کار در آلمان اقدام نمایند. این ویزا برای مدت ۶ ماه به شخص خارجی تعلق می گیرد این شخص ۶ ماه فرصت دارد که در کشور آلمان حضور داشته باشد و شغل مورد نظر خود را متناسب با رشته تخصصی خود در آلمان بیابد. افرادی که مدرک تحصیلی حداقل لیسانس دارند و سابقه کار اجرایی در زمینه رشته تحصیلی خود دارند می توانند جهت اخذ این ویزا اقدام نمایند. در سال 2021 شرایط دریافت ویزای جاب سیکر آلمان آسان تر شده است و در صورتی که دو سال تحصیل تخصصی داشته باشید و مدرک شما مورد تایید آلمان قرار گیرد نیز می توانید این ویزا را دریافت کنید. البته مهارت زبان انگلیسی و یا آلمانی نیز برای اخذ این ویزا لازم است.

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

آلمان یکی از کشورهای پیشرفته و توسعه یافته اروپاست و در شاخص های اقتصادی آن در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. این موضوع و دلایل مهم دیگر باعث شده که بسیاری از سرمایه گذاران خارجی در فکر دستیابی به بازارهای اقتصادی آلمان باشند و جهت تحقق این امر سرمایه گذاری در آلمان انتخاب بسیاری از سرمایه گذاران خارجی است. در حال حاضر روش سرمایه گذاری در آلمان ثبت شرکت است که با سرمایه بسیار کم نیز امکانپذیر است. متقاضیان سرمایه گذاری در آلمان می توانند از طریق ثبت شرکت در آلمان، اقامت و تابعیت کشور آلمان را اخذ نمایند لذا سرمایه گذاری در آلمان راهی برای مهاجرت به آلمان نیز شناخته می شود. جهت ثبت شرکت در آلمان می بایست طرح توجیه اقتصادی سرمایه گذار مورد تأیید اتاق بازرگانی آلمان واقع شود و به طور معمول طرح هایی تأیید خواهند شد که از نظر دولت آلمان سود دهی خوبی در کشور آلمان داشته باشد. سرمایه اولیه برای ثبت شرکت در آلمان در حدود ۲۵ هزار یورو می باشد که بازگشت سرمایه بسیار خوبی از این راه قابل تصور است. البته متاسفانه در تایید طرح های تجاری سخت گیری های بسیاری زیادی صورت می گیرد و هر ساله تعداد بسیاری کمی از افراد می توانند از این طریق اقدام نمایند، به همین دلیل معمولاً به افراد توصیه می شود برای سرمایه گذاری کشوری مانند اتریش را انتخاب نمایند که از استانداردهای زندگی در سطح آلمان برخوردار است و با سرمایه ای مشابه امکان ثبت شرکت و اخذ اقامت در این کشور وجود دارد.

مهاجرت به آلمان از طریق تولد

تولد در آلمان یکی از طرق کسب تابعیت آلمان می باشد. اعطای تابعیت از طریق تولد در دنیا دارای دو سیستم خاک و خون می باشد. گاها در برخی کشورها مثل کشور آلمان و بر طبق بند ۲، از ماده ۷ قانون مدنی آلمان، یک شخص می تواند چندین اقامتگاه دارا باشد، لذا همانطور که در بحث تابعیت، اشخاص دارای تابعیت مضاعف هستند در بحث اقامتگاه نیز افرادی هستند که دارای بیش از یک اقامتگاه هستند. کشور آلمان تابع، سیستم خون است. یعنی طفلی که در کشور آلمان متولد می شود تابع نسب و خون والدین خود قرار می گیرد. بدین معنا که طفل تا رسیدن به سن قانونی تابعیت اقامتگاه پدری خود را دارا است و متعاقب آن می تواند اقامتگاه مادری خود را برگزینند که البته این مورد بسته به کشور مادری دارد که قانون تابعیت مضاعف را پذیرفته باشد.

  • براساس قانون مدنی آلمان، موارد ذیل سبب اخذ تابعیت آلمان، از طریق سیستم خون یا خاک می باشند.
  • اگر فرد از پدر و مادر آلمانی به دنیا بیاید.
  • طفلی که در خاک آلمان، از پدر و مادر نامعلوم به دنیا آمده است.
  • فرد متولد شده در آلمان که در 21 سال ابتدایی زندگی، حداقل 8 سال را در آلمان زندگی کرده باشد.
  • به مدت حداقل 6 سال در مدارس آلمان تحصیل کرده باشد.

نکته ای که در این جا باید مورد توجه قرار گیرد، این است که تابعیت آلمانی براساس سیستم خون پایه گذاری شده است و طفلی که یکی از والدینش آلمانی باشد، بدون توجه به محل تولد طفل آلمانی محسوب خواهد شد.

 

مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

یکی از آسان ترین روش های اخذ تابعیت آلمان از طریق ازدواج با یک شخص آلمانی و یا شخص مقیم کشور آلمان است اما باید توجه داشته باشید که امروزه به دلیل سوء استفاده هایی که از این طریق انجام شده است قوانین بسیار سختگیرانه ای در این باب وضع شده است. لذا در حال حاضر تنها افرادی می توانند مهاجرت به آلمان را از طریق اخذ ویزای ازدواج پیش بگیرند که قصد واقعی این امر را ثابت نمایند. در واقع اگر شخصی قصد ازدواج با یک تبعه آلمان و یا مقیم آلمان را داشته باشد می بایست مدارکی همچون عکس های خانوادگی، ایمیل، سند ازدواج، گواهی تجرد و گواهی عدم سوء پیشینه را به سفارت ارائه دهد. شخص تبعه آلمان نیز می بایست ثابت نماید از نظر مالی امکان تأمین همسر خود را در کشور آلمان خواهد داشت. یکی از شرایط خاص و ویژه این امر دریافت دستمزد مکفی برای تأمین معاش دو نفر شخص بالغ در کشور آلمان است. همچنین شخص تبعه آلمان می بایست ثابت نماید سابقه نقض قانون و سوء پیشینه ای در کشور آلمان نداشته است. یکی از مواردی که همسر ایرانی می بایست به آن توجه نماید داشتن مهارت زبان آلمانی در سطح ابتدایی است.

از جمله قوانینی که امروزه از بروز هر گونه سوء استفاده از طریق ازدواج جلوگیری می نماید اعطای پاسپورت به همسر خارجی پس از گذراندن حداقل ۳ سال زندگی مشترک در آلمان است. بنابراین مهاجرت به آلمان از طریق ویزای ازدواج یکی از آسان ترین و در عین حال حساس ترین ویزا ها از نظر دولت آلمان است.

مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

یکی دیگر از روش های مهاجرت به آلمان، پناهندگی در آلمان است. توجه داشته باشید که مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت به دلیل خطرات این روش، هیچ گونه مشاوره و خدماتی در زمینه راه های پناهندگی به آلمان ارائه نمی دهد. طبق کنوانسیون ژنو اشخاصی که در خاک کشور خود احساس نا امنی و خطر می کنند می توانند از حمایت کشورهایی که عضو این کنوانسیون هستند بهره مند شوند. امروزه با توجه به حجم زیاد پناهنده در سر تا سر دنیا به خصوص در کشور آلمان امکان رد درخواست پناهندگی بسیار زیاد است و کیس های پناهندگی با دقت بسیار بیشتری بررسی می شوند لذا باید توجه داشته باشید این روش به هر بهانه قابل قبول نیست و ریسک زیادی به همراه خواهد داشت. با توجه به خطراتی که امروزه متوجه پناهندگان می شود بر همه واضح و مبرهن است که این روش مردود شناخته شده است و به هیچ وجه از سوی حقوقدانان توصیه نمی شود.

اشخاصی که در آلمان درخواست پناهندگی ارائه می دهند از خدماتی برای گذران زندگی خود برخوردار می شوند. این خدمات شامل پرداخت هزینه های اولیه زندگی من جمله خوراک، پوشاک و مسکن می شود. البته منظور از مسکن مکان هایی است که وضعیت قابل قبولی از جهت بهداشتی و امنیت خاطر ندارند و پناهجویان تا زمان تأیید درخواست پناهندگی خود می بایست این شرایط را پذیرا باشند در غیر این صورت خدماتی از طرف دولت دریافت نخواهند نمود.

 

مهاجرت به آلمان و هزینه های زندگی در آلمان

یکی از مواردی که افراد پیش از تصمیم گیری در خصوص کشور مقصد برای مهاجرت بررسی می نمایند، هزینه های زندگی در آن کشور می باشد. هزینه های زندگی در آلمان با توجه به اینکه این کشور در قلب اروپا واقع شده است و کشوری بسیار صنعتی است، در مقایسه با کشور های هم ترازش، مناسب است. گران ترین شهر آلمان دوسلدورف می باشد که هزینه زندگی در آن به صورت میانگین ماهیانه 2،600 یورو گزارش شده است. از سوی دیگر شهر لایپزیک به عنوان ارزان ترین شهر آلمان شناخته می شود که هزینه ماهیانه زندگی در این شهر به صورت میانگین 1،900 یورو می باشد. در جدول زیر برخی از هزینه ها برای زندگی در آلمان بررسی شده است.

  • اقلام هزینه (یورو)
  • غذای رستوران 10
  • بلیط سینما 10
  • تردد ماهیانه 70
  • خدمات رفاهی ماهیانه 214

در زیر به مقایسه هزینه زندگی در دو شهر مهم آلمان پرداخته ایم.

 

برلین

برلین پایتخت و از شهرهای شرقی آلمان می باشد. هزینه های زندگی در برلین ارزان تر از شهرهای غربی آلمان نظیر هامبورگ است. هزینه ماهانه یک خانواده چهار نفره در برلین حدود 2,817.23 یورو می باشد البته این هزینه بدون احتساب اجاره منزل است که میزان این هزینه برای یک فرد مجرد به 824.72 یورو می رسد. برلین 14.58 درصد ارزان تر از آمستردام است همچنین اجاره در برلین به طور متوسط 34.72 درصد کمتر از آمستردام می باشد.

 

هامبورگ

هامبورگ یکی از شهرهای دانشجویی آلمان است که هزینه های آن نسبت به برلین بیشتر می باشد. این شهر که در سمت غربی آلمان واقع شده است متخصصان و دانشجویان بسیاری را در خود جای داده است. هزینه ماهانه خانواده چهار نفره در هامبورگ بدون احتساب اجاره 2,895.32 یورو می باشد که میزان این هزینه ها برای یک شخص مجرد به 838.26 یورو می رسد.
هامبورگ بدون احتساب اجاره بها 13.08 درصد ارزان تر از آمستردام است همچنین اجاره بها در هامبورگ به طور متوسط 35.47 درصد کمتر از آمستردام می باشد.

 

راحت ترین راه مهاجرت به آلمان

متقاضیان همواره به دنبال یافتن راحت ترین راه مهاجرت به آلمان هستند ولی ارائه یک مسیر قانونی که بتوان آن را به عنوان راحتترین راه مهاجرت به کشور آلمان معرفی نمود، عملا غیرممکن می باشد زیرا کشور آلمان برای مهاجرت مسیرهای متفاوتی را برای مهاجران قرار داده است و راحت ترین و سریع ترین راه مهاجرت به آلمان برای هر شخص متفاوت و متناسب با شرایط وی می باشد. ولی به طور کلی در انتخاب راحت ترین مسیر مهاجرت قانونی به آلمان، می توان از اقامت تحصیلی برای افرادی که دارای شرایط مناسب تحصیل و اقامت کاری برای متقاضیانی که تخصص دارند، اشاره نمود. البته می توان به اخذ ویزای جست و جوی کار به عنوان یکی از بهترین انواع اقامت در آلمان نیز اشاره کرد. شما می توانید با اخذ ویزای جست و جوی کار آلمان، به مدت 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشید و به دنبال کاری متناسب با رزومه و تخصص خود بگردید و در صورتی که توانستید کاری متناسب پیدا نمایید، ویزای کاری آلمان را اخذ کنید. ذکر این نکته نیز قابل توجه است که تنها کشورهای اندکی ویزای جست و جوی کار ارائه می کنند که کشور آلمان یکی از این کشورها می باشد.

 

مهاجرت به آلمان و شرایط اخذ تابعیت آلمان

گام آخر در مسیر مهاجرت به آلمان اخذ تابعیت این کشور می باشد. روشی برای اخذ تابعیت آلمان در زمانی کوتاه وجود ندارد. در تمامی روش ها فرد باید مدت زمان مشخصی را در کشور آلمان اقامت کند و سپس اقامت دائم آلمان را اخذ نماید تا بتواند برای تابعیت آلمان درخواست کند. افرادی که همسر آلمانی دارند می توانند پس از 3 سال زندگی در آلمان جهت اخذ تابعیت درخواست نمایند. برای افراد دیگر در حالت عمومی شخص باید حداقل به مدت 5 سال در کشور آلمان به کار بپردازند و مالیات پرداخت کند تا بتواند اقامت دائم آلمان را دریافت کند. پس از اخذ اقامت دائم نیز شخص پس از گذشت 3 سال دیگر می تواند برای اخذ تابعیت و پاسپورت آلمانی اقدام کند. برای تحقق این امر شخص باید نشان دهد که با جامعه آلمان ادغام شده است و با فرهنگ، تاریخ و زبان این کشور آشنایی کامل دارد.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مهاجرت به آلمان

✅ چگونه به کشور آلمان مهاجرت کنیم؟

اولین گام برای مهاجرت به آلمان شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است. سپس باید شرایط و مدارک مهاجرت را بر اساس روش انتخاب شده فراهم کرد.

✅ بهترین و راحت ترین راه اقامت آلمان کدام است؟

مسلماً شرایط شخصی شما در انتخاب بهترین روش مهاجرت به آلمان بسیار مؤثر است؛ اما به طور کلی ویزای کار آلمان، تحصیل در دانشگاه های آلمان و سرمایه گذاری در آلمان از بهترین راه های مهاجرت به آلمان است.

✅ کم هزینه ترین روش برای مهاجرت به آلمان چیست؟

روش های کاری مثل دریافت پیشنهاد کار از کم هزینه ترین روش های مهاجرت به آلمان است. تحصیل در آلمان نیز دومین روش کم هزینه است.

✅ آیا برای مهاجرت به آلمان باید حتما از طریق وکیل اقدام کنیم؟

خیر. شما می توانید با صرف وقت قوانین مهاجرت به آلمان را بیاموزید. اما مسلماً وکیل می تواند با سرعت بیشتری کار شما را انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد و از قوانین جدید مهاجرت به آلمان آگاهی کامل دارد.

 

مهاجرت به آلمان و سخن آخر

مهاجرت به آلمان از طرق مختلف بررسی شد. در رابطه با انتخاب بهترین راه برای مهاجرت به آلمان بهتر است از راه های مختلف همچون تحصیل در آلمان، کار در آلمان، سرمایه گذاری در آلمان، ثبت شرکت در آلمان و … اقدام شود و یا با کارشناسان با تجربه در این زمینه مشورت نمایید و با توجه به شرایط خود بهترین راه را برای مهاجرت به آلمان انتخاب نمایید. جهت اخذ مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با کارشناسان حقوقی مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت در دفتر وین و یا دفاتر ما در ایران تماس حاصل نمایید و از تجربه این مؤسسه با سابقه بهره مند شوید. در بخش دیدگاه ها نیز می توانید سوالات خود را مطرح نمایید تا کاشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند

مجله دایاگروپ اینترنشنال

ثبت و تایید شماره همراه

نمایشگاه های بین المللی

نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک

CES (Consumer Electronics Show) - آمریکا

نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو

(Geneva International Motor Show) - سوئیس

نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کمیک

Comic-Con - ایالات متحده آمریکا

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی

Arab Health - امارات متحده عربی

دانشگاه های بین المللی

دانشگاه هاروارد

Harvard University آمریکا

دانشگاه کمبریج

University of Cambridge انگلیس

دانشگاه استنفورد

Stanford University آمریکا

دانشگاه امپریال کالج لندن

Imperial College London انگلیس

دانشگاه اکسفورد

University of Oxford انگلیس

دانشگاه کلمبیا

Columbia University آمریکا

دانشگاه یوتوبیکن

University of Tokyo ژاپن

دانشگاه هایدکلبرگ

Heidelberg University آلمان

دانشگاه نیوزیلند

University of Auckland نیوزیلند

دانشگاه آلفرد

American University of Beirut - AUB لبنان

دانشگاه علمی و کاربردی سوریه

International University of Science and - IUST سوریه

 مشاوره فوری

مشاوره فوری

پاسخگو هستیم

من آنلاین هستم در خدمتم ؟

اطلاعات وارد شده به همراه درخواست خدمات تخصصی برای شما کاربر محترم در سامانه هوشمند پاسخگویی دایاگروپ اینترنشنال، ثبت و به کارشناس مربوطه ارجاع شده است.

کارشناسان دایاگروپ اینترنشنال به زودی با شما تماس خواهند گرفت

به منظور پیگیری های بعدی کد 4521100458 را به خاطر داشته باشید