02188805279

دفتـر مرکزی ایران -تهـران

09196056862

مشــــــاوره و کارشـناســــی

09195409593

مشــــاور و پشتیبــان فنــــی

دایاگـــــــروپ اینترنشنال
ســــازمان همکــــاری هــای بیـــن المللــــی

دایاگـــــــروپ اینترنشنال
ســــازمان همکــــاری هــای بیـــن المللــــی

شرایط مهاجرت به امارات برای ایرانیان
قبل از مهاجرت به هر کشوری ابتدا باید شرایط مهاجرت به آنجا و الزامات مورد نیاز را بررسی کنید. در این مقاله سعی داریم شرایط مهاجرت به امارات و دبی برای ایرانیان را برسی کنیم. مهاجرت به امارات تحولی عظیم می باشد برای کسانی که برای یک فرهنگ کاملاً متفاوت و سیستمی خاص آمادگی داشته باشند. آداب و رسوم محلی خاص، زبان عربی و آب و هوا شرجی و گرم در کنار مدرنیته چشمگیر، می تواند شما را غافلگیر کند. اما متقاضیان مهاجرت به امارات این کشور را مکانی بسیار مطلوب و ایده آل می یابند و به همین دلیل یکی از کشورهایی است که میزان بالایی درخواست برای مهاجرت دارد. پایه های اقتصادی امارات از تجارت و صادرات محصولات نفتی تغییر کرده و در حال حاضر در زمینه املاک و مستغلات، ساخت و سازهای کلان شهری و جذب توریست و گردشگری استوار می باشد. این تغییرات در کنار موقعیت استراتژیک دبی از نظر موقعیت جغرافیایی، ساخت و سازهای بالای شهری و “سهولت در پیدا کردن کسب و کار”، آن را به مقصد خوبی برای بسیاری از مهاجرانی که تمایل به کار در امارات دارند تبدیل کرده است.

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

مهاجرت به امارات برای کار
مهاجرت به امارات برای تحصیل
مهاجرت به امارت از طریق سرمایه گذاری
مهاجرت به امارات از طریق ازدواج
مهاجرت به امارات از طریق تولد
مهاجرت به امارات از طریق پناهندگی
کشور امارات برای زندگی
اخذ تابعیت و اقامت دائم امارات
پاسخ به سوالات متداول در زمینه مهاجرت به امارات

شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت مشاوره رایگان دریافت نمایید.

مهاجرت به امارات برای کار

تأمین امنیت شغلی قبل از عزیمت به دبی مهم است زیرا اولین قدم برای زندگی در این کشور شامل اخذ اجازه اقامت است که پس از آن به شما اجازه می دهد مجوز کار دریافت کنید. از جمله راه های مهاجرت به دبی، مهاجرت کاری است. به دلیل نرخ پایین بیکاری در این کشور همواره تقاصا برای کار در امارات و بخصوص دبی بالا بوده است. برای کار در امارات باید شما یک پیشنهاد شغلی یا جاب آفر از سوی یک کارفرما یا شرکتی در امارات داشته باشید. به عنوان یک مهاجر غیر بومی، شما باید مجوز اقامت امارات داشته باشید، تا هنگام باز کردن حساب بانکی، اجاره ملک یا ماشین، مجوز اقامت خود را نشان دهید، بنابراین این یک اقدام بسیار مهم است. برای دریافت مجوز اقامت، شرکتی که شما را استخدام می کند، باید شما را حمایت کند. به طور کلی، کارفرمای شما مسئولیت ارسال کلیه مدارک مربوطه را که شامل فرم درخواست کار، اصل و کپی گذرنامه شخص متقاضی، چند قطعه عکس، مجوز اشتغال صادر شده توسط وزارت کار و سایر مدارک مربوطه است را، عهده دار می باشد. مهمترین ترین اقداماتی که باید انجام دهید:

  • معاینه بهداشتی
  • درخواست اجازه کار
  • دریافت ویزای کاری امارات
  • ارائه گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
  • در نمودار زیر نرخ بیکاری امارات را مشاهده می نمایید:
  • نمودار نرخ بیکاری در کشور امارات مهاجرت به امارات

بسته به خط مشی کارفرما، ساعات کاری هفتگی در دبی بین 40 تا 48 ساعت متغیر می باشد و از یکشنبه تا پنج شنبه است. به کارگران مهاجر معمولاً حقوق خوبی پرداخت می شود، به طوری که اکثر کارفرمایان بسته های حمایتی را ارائه می کنند که شامل حقوق ثابت، پوشش بیمه درمانی، کمک هزینه تأمین مسکن است. در برخی موارد، جوایز نقدی مربوط به عملکرد نیز وجود دارد. کارگران پیمانکاری همچنین از “غرامت” که پاداش پایان قرارداد پروژه ای است به عنوان نوعی قدردانی از زحمات آنها، بهره مند می شوند. توجه به این نکته بسیار مهم است که اگرچه ممکن است امارات از نظر درآمد و حقوق دریافتی از شرایط مطلوبی نسبت به کشورهای همسایه برخوردار باشد اما شما با داشتن ویزای کاری نمی توانید به اقامت بلند مدت و دائم این کشور دست یابید و تا هنگامی که مشغول به کار هستید اجازه اقامت در امارات را خواهید داشت و در صورت تمدید نشدن اقامت کاری خود باید به کشور مبدا بازگردید و این همواره از دغدغه های مهاجرینی است که به دبی مهاجرت کرده اند. بنابراین توصیه می شود برای کار به کشورهایی نظیر آلمان و اتریش و سایر کشورهای تاپ اروپایی مهاجرت کنید که آثار اقامتی خوبی داشته باشند و بعد از 5 سال به اقامت دائم و بعد از آن به پاسپورت آن کشور می توان دست یافت.

مهاجرت به امارات برای تحصیل

یکی دیگر از راه های مهاجرت به دبی، از طریق تحصیل است. برای تحصیل در امارات باید به زبان انگلیس و عربی تسلط داشته باشید. امارات برنامه های مختلف تحصیلی را دارد، که شامل مهد کودک ها، مدارس مقطع ابتدایی و دبیرستان های خصوصی زیادی که برای مهاجران بین المللی بسیار حائز اهمیت هستند. هزینه مدارس ابتدایی بین 20,000 AED (5,446 دلار) تا 28,000 AED (7,624 دلار) در مدارس بین المللی است، هزینه های دبیرستان های معتبر بین المللی حتی ممکن است بیشتر باشد و از 40,000 AED (10,982 دلار) تا 90,000 AED (24,506 دلار) متغیر است. البته برخی از شرکت های خصوصی به کارمندان خود کمک هزینه های حمایتی را عرضه می کنند که تمام شهریه مدرسه یا بخشی از آن را متقبل می شود. ویزای دانشجویی امارات برای دانشجویان خارج از کشور که بیش از 18 سال دارند و در امارات اقامت دارند صادر می شود. دانشجویان برجسته می توانند ویزای بلند مدت 5 ساله دریافت کنند. ویزای دانشجویی برای تحصیل در دانشگاه یا دانشجوی کالج است که در امارات متحده عربی تحصیل می کند. دانشجوی متقاضی باید حداقل 18 ساله باشد. برای دریافت ویزای دانشجویی، متقاضی باید نامه دانشگاهی رسمی را که در آن قصد تحصیل دارد، دریافت کند. برای دانش آموزان مسن تر، گواهی ادامه تحصیل لازم است. سایر الزامات عبارتند از:

  • گذراندن تست سلامت پزشکی
  • یک حامی، خود دانشگاه یا والدین یا بستگان
  • تصویب اداره کل امور اقامت و امور خارجه مربوطه (GDRFA)

در حال حاضر ویزای دانشجویی برای مدت یک سال داده می شود، در یک زمان، با اثبات رسمی ادامه تحصیل صادر شده از موسسه آموزش عالی مربوطه در امارات متحده عربی که دانشجو اخذ می کند، برای مدت مشابه قابل تمدید است. ویزای دانشجویی در امارات می تواند توسط والدینی که در امارات اقامت دارند یا یکی از دانشگاه ها یا کالج های معتبر امارات تأمین شود. درخواست ویزا از طریق مقامات ویزا توسط اداره کل امور اقامت و امور اتباع خارجی مربوطه در امارات انجام می شود. دانشجویان باید از شرایط و ضوابط ذکر شده در هر دانشگاه یا دانشکده برای دانستن شرایط خاص برای پذیرش و روند ویزا مطلع شوند. صرفا پذیرش در یکی از دانشگاه های امارات، صدور ویزا را تضمین نمی کند. صدور ویزا تابع شرایط خاصی است که شامل گذراندن تست آمادگی جسمانی پزشکی، چک امنیتی و تأیید GDRFA در امارات می باشد.

قوانین امارات متحده عربی به مهاجران مقیم اجازه نمی دهد كه از فرزندان پسر بالاتر از 18 سال خود حمایت مالی كنند، دانشجویان پسری كه تحصیلات خود را در یكی از مؤسسات آموزش عالی امارات یا خارج از كشور ادامه می دهند، استثنا است. بنابراین، دانش آموزان پسری که سن آنها بالای 18 سال است تا زمانی که مدرک معتبری از حضور در یک موسسه آموزش عالی را برای حداقل دوره یک ساله نشان دهند، در حمایت ویزای اقامت والدین خود قرار بگیرند. والدین خارج از کشور ممکن است بدون توجه به سن فرزندانشان، همچنان به حمایت از فرزندان دختر خود برای تحصیل ادامه دهند. از 21 اکتبر 2018، به دانشجویانی که از دانشگاه ها یا مدارس متوسطه خود فارغ التحصیل شده یا 18 سال کامل دارند، ویزای اقامت یک ساله داده می شود، که برای یک سال دیگر از تاریخ فارغ التحصیلی قابل تمدید است.

برای این نوع ویزا، والدین ملزم به باز کردن حساب بانکی برای فرزند نیستند. این ویزا برای اولین بار برای صدور و تمدید AED 100 هزینه دارد. امارات دانشگاه های معتبر با رنکینگ های جهانی خوبی دارد. از جمله دانشگاههای معروف امارات می توان به دانشگاه هواپیمایی امارات، دانشگاه آمریکایی دبی، دانشگاه آمریکایی شارجه و دانشگاه هوشمند حمدان بن محمد اشاره کرد.

مهاجرت به امارت از طریق سرمایه گذاری

ممکن است خیلی این سوال را در ذهن خود پرسیده اید که چگونه به دبی مهاجرت کنیم؟ سرمایه گذاری یکی از این راه هاست. ما در دنیایی زندگی می کنیم که بیشتر محصولات متداول از سراسر جهان تهیه می شوند. با این حال، هنگامی که صحبت از سرمایه گذاری شود، ما اغلب تمایل داریم که خود را در محدوده جغرافیایی کشوری که در آن بومی هستیم و یا در حال حاضر در آن قرار داریم محدود کنیم. سرمایه گذاران در سراسر جهان به طور مداوم به دنبال فرصت هایی هستند تا با اقتصادهایی با ثبات که به سرعت در حال رشد هستند مانند امارات متحده عربی آشنا شوند.

در این مقاله، انواع مختلفی از گزینه های سرمایه گذاری در امارات را بررسی خواهیم کرد. دلایلی وجود دارد که چرا برخی سرمایه گذاران به دنبال فرصت های سرمایه گذاری در امارات هستند: این منطقه به طور مطلوب بین شرق و غرب واقع شده و خاورمیانه، آسیا، آفریقا و اروپا را به هم متصل می کند. بزرگترین شهر امارات متحده عربی جزء بالاترین شهرهایی است که زیرساخت های هنری را برای ساکنان خود فراهم می کند. این مجموعه تعداد زیادی محل تجاری را از سرزمین اصلی تا مناطق آزاد ارائه می دهد. امارات به طور رسمی سومین کشور صلح آمیز در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) اعلام شده است.

طبق گفته Doingbusiness.org، امارات متحده عربی به خاطر سهولت در انجام کار، در رده های اول منطقه قرار دارد. این نتیجه گیری براساس پارامترهایی مانند سهولت در شروع کار، دستیابی به پروانه، ثبت املاک و غیره انجام می شود. سیستم تنظیم تجارت بسیار کارآمد و انعطاف پذیر امارات متحده عربی، طراحی شده است تا بسیاری از سرمایه گذار های خارجی را تشویق کند. یکی از روش های مهاجرت به امارات روش سرمایه گذاری بدون نیاز به اسپانسر است. مدت این نوع اقامت ۱۰ ساله می باشد و شخص متقاضی می تواند با ۱۰ میلیون درهم در زمینه سپرده گذاری در یک شرکت در کشور امارات، ثبت شرکت جدید با سرمایه اولیه حداقل ۱۰ میلیون درهم یا سرمایه گذاری در یک تجارت دیگر و شریک شدن با یک فرد تبعه امارات به همین مبلغ، به این نوع اقامت برسد.

نوع دیگر اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در امارات، اقامت ۵ ساله بدون نیاز به حامی مالی با خرید ملک به ارزش ۵ میلیون درهم می باشد. در این روش هم شخص متقاضی حق برداشت سرمایه خود تا ۳ سال را ندارد و از این روش می تواند برای کل اعضای خانواده خود هم اقامت اخذ کند.

نوع دیگری از اقامت برای افراد سرمایه دار به تازگی معرفی شده است، به نام اقامت خود حمایتی امارات. این اقامت که با نام ویزای بازنشستگی دبی نیز شناخته می شود به افرادی که تمکن مالی دارند ارائه می شود. این افراد می‌توانند تحت برنامه “ویزای بازنشستگی دبی” درخواست‌های خود را ارائه کنند که در نوع خود در این منطقه اولین بار و حاصل همکاری گردشگری دبی و دفتر مدیریت امورخارجه و اقامت دبی است. هر فرد مقیم یا بازنشسته خارج از دبی که بیش از ۵۵ سال سن داشته باشد می تواند برای دریافت این نوع ویزا اقدام کند.

شرایط اخذ این اقامت بدین صورت است که فرد باید درآمد ماهیانه ۲۰ هزار درهم از حقوق بازنشستگی یا سرمایه گذاری داشته یا یک میلیون درهم در حساب خود یا ملکی به ارزش حداقل دو میلیون درهم در دبی داشته باشد. این ویزا هر پنج سال یکبار تمدید می‌شود.

مهاجرت به امارات از طریق ازدواج

یکی دیگر از راه های مهاجرت به امارات می تواند از طریق ازدواج در امارات باشد. در اکثر کشورها اگر شخصی با فرد غیر تبعه آن کشور ازدواج کند به فرد خارجی اقامت دائم و تحت شرایطی تابعیت نیز داده می شود. در مورد امارات کمی قوانین متفاوت است. بدین صورت که اگر یک مرد اماراتی با زنی خارجی ازدواج کند پس از گذشت 3 سال از زندگی مشترک آنها و اثبات واقعی بودن ازدواج، به همسر وی اقامت دائم داده می شود و در صورتی که تابعیت قبلی خود را سلب کند می تواند تابعیت اماراتی نیز بگیرد. اما اگر یک زن اماراتی با یک مرد خارجی ازدواج نماید فقط می تواند اقامت این کشور را کسب کند و به وی تابعیت اعطا نمی گردد. درصورتی که شخص خارجی که با یک اماراتی ازدواج کرده از وی طلاق بگیرد و با فردی غیر اماراتی ازدواج کند تابعیت اماراتی وی لغو می گردد.

مهاجرت به امارات از طریق تولد
مهاجرت از طریق تولد نیز یکی از راه های مهاجرتی می باشد که باید دید کشور مقصد از چه قوانینی بابت اعطای اقامت و تابعیت پیروی می کند. کشورها یا از سیستم خون و یا از سیستم خاک برای اعطای تابعیت پیروی می کنند. در اکثر کشورهای عربی از سیستم خون پیروی می شود. تابعیت از طریق تولد در امارات فقط در صورتی که پدر و مادر فرزند متولد شده تبعه امارات باشند اعطا می گردد و از طریق سیستم خون است بنابراین آثار اقامتی برای والدین فرزندی که در امارات به دنیا می آید ندارد.

مهاجرت به امارات از طریق پناهندگی

بر طبق قوانین حقوق بشر کشورهایی که عضو کنوانسیون ژنو هستند باید در قبال پناهجویان تعهداتی را داشته باشند اما کشور امارت متحده عربی جز این کنوانسیون نیست و به طبع، تعهداتی نیز به پناهجویان ندارد و برخورد مناسبی با آنها نمی شود. گذشته از خطراتی که این راه دارد، در این مسیر پر پیچ و خم و خطرناک، صدمات جسمی و روحی و روانی جبران ناپذیر فراوانی متحمل شخص می شود. بنابراین مهاجرت به امارات از طریق پناهندگی اصلا راه مناسب و درستی نیست. مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت هیچ گونه خدماتی در خصوص پناهنگی ارائه نمی دهد و اکیدا توصیه می کند راه های قانونی و کم ریسک تری را برای مهاجرت درست و اصولی خود انتخاب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص راه های قانونی و آسان مهاجرت به دبی با مشاورین مجرب مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

قابل ذکر است که مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت هیچگونه مشاوره و خدماتی در زمینه پناهندگی ارائه نمی دهد و این قسمت مقاله صرفاً جهت اطلاع رسانی درباره مضرات و خطرات پناهندگی می باشد.

پیشنهاد ویژه مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت به متقاضیان مهاجرت به امارات یا سایر کشورهای برتر جهان، محصول ویدئویی راهنمای گام به گام اخذ اقامت است. در این ویدئو تمامی روش های مهاجرت به کشورهای برتر جهان شرح داده شده است و شما با مشاهده آن می توانید وکیل خود در امر مهاجرت باشید.

درست است که هزینه های زندگی در دبی از زمان رکود اقتصادی بسیار کاهش یافته، اما هزینه اجاره منزل هنوز جز ارقام قابل ملاحضه ای به شمار می رود. برای یافتن مسکن مورد نظر خود، به این نکته توجه نمایید که اکثر املاک با قراردادی یک ساله به مهاجرین اجاره داده می شوند. میزان مبلغ اجاره به طور کلی به محله و منطقه مسکن، میزان رقابت ملک در آن محله و تا حدی مهارت مذاکره شما بستگی خواهد داشت. در بعضی موارد، به عنوان یک مهاجر، حتی ممکن است از شما خواسته شود کل مبلغ اجاره سالانه را به صورت یکجا واریز نمایید. به خاطر داشته باشید که هزینه ای که بابت اجاره مسکن پرداخت می نمایید به ندرت شامل قبض های مصرفی مرسوم می شود. به عنوان مثال، قبض های برق و آب برای یک آپارتمان کوچک دو خوابه حدود 1,200 AED در ماه می باشد که این مبلغ قطعا در ماه های بسیار گرم تابستان به دلیل آب و هوای گرم و شرجی امارات رقم بسیار بالاتری به خود اختصاص می دهد. در مورد هزینه های مواد غذایی به سبک خرید و ذائقه شما بستگی خواهد داشت. خرید از بازارهای محلی ایده بهتری برای صرفه جویی در هزینه های مواد غذایی نسبت به خرید از مراکز خرید با برندهای بین المللی است، تخمین زده می شود که هر هفته بین 300 AED (82 دلار) تا 1,000 AED (272 دلار) بابت مواد غذایی بپردازید.

اخذ تابعیت و اقامت دائم امارات

اخذ تابعیت و اقامت دائم امارات از جمله مواردی است که بسیار مورد استقبال مهاجران قرار می گیرد. اعتبار پاسپورت امارات تا سال 2018 بسیار بالا بود و رنک 1 در دنیا را داشت اما هم اکنون با 16 پله سقوط در رنک 16 ام دنیا قرار دارد و در حال حاضر دسترسی بدون ویزا به 173 کشور در سراسر جهان را ارائه می دهد. اما اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشور کار چندان آسانی نیست. تابعیت از طریق تولد فقط در صورتی که پدر و مادر فرزند متولد شده تبعه امارات باشند اعطا می گردد و از سیستم خون پیروی می کند بنابراین آثار اقامتی برای والدین فرزندی که در امارات به دنیا می آید، ندارد. دسته های زیر به همراه خانواده هایشان واجد شرایط دریافت گذرنامه امارات متحده عربی می باشند.

سرمایه گذاران
سرمایه گذاران ملزم به داشتن ملکی در امارات هستند.

پزشکان و متخصصان
پزشکان و متخصصان باید در یک رشته علمی منحصر به فرد یا رشته ای که در امارات متحده عربی بسیار مورد نیاز است، تخصص داشته باشند. متقاضی باید مشارکت علمی، مطالعات و تحقیقات با ارزش علمی و تجربه عملی به مدت حداقل 10 سال داشته باشد. علاوه بر این، آنها بایستی عضو یک سازمان معتبر در زمینه تخصص خود را کسب کرده باشد.

دانشمندان و نخبگان
این افراد ملزم هستند یک فعالیت را در یک دانشگاه یا مرکز تحقیقاتی یا حتی در بخش خصوصی داشته باشند همچنین بایستی یک تجربه عملی کمتر از 10 سال در همان زمینه نیز ارائه نمایند. آنها همچنین باید در زمینه های علمی مانند برنده شدن جایزه علمی یا تأمین بودجه قابل توجه برای تحقیقات خود در طول ده سال گذشته کمک کرده باشند. اخذ توصیه نامه از موسسات علمی شناخته شده در امارات متحده عربی اجباری است.

مخترعین
مخترعین باید علاوه بر توصیه نامه وزارت اقتصاد، یک یا چند اختراع ثبت شده را که توسط وزارت اقتصاد امارات متحده عربی یا هر ارگان معتبر بین المللی دیگری تأیید شود، بدست آورده باشند.

افراد با استعداد
افراد با استعدادهای خلاق مانند روشنفکران و هنرمندان باید در زمینه های فرهنگ و هنر پیشگام و برنده یک یا چند جایزه بین المللی باشند. توصیه نامه از طرف نهادهای دولتی مرتبط نیز الزامی است.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مهاجرت به امارات
✅ بهترین روش مهاجرت به امارات کدام است؟

به دلیل دستمزد بالایی که امارات به عنوان حقوق می پردازد شاید یکی از بهترین راه های مهاجرت روش کاری باشد اما اگر قصد دریافت اقامت دائم در این کشور را دارید روش سرمایه گذاری مناسب تر است.

✅ آیا امکان مهاجرت تحصیلی به امارات وجود دارد؟

بله متقاضیان تحصیل در امارات می توانند با دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های این کشور و درخواست ویزای تحصیلی به تحصیل در این کشور بپردازند.

✅ زبان تحصیل در دانشگاه های امارت چیست؟

در امارات هم دانشگاه های بین المللی وجود دارد هم خصوصی و به دو زبان انگلیسی و عربی تدریس می شود.

✅ آیا با دریافت ویزای کاری امارات میتوان به طور همزمان با خانواده به امارات مهاجرت نمود؟

خیر ابتدا شخص متقاضی کار باید به این کشور سفر کند و بعد از دریافت مجوز کار خانواده خود را به همراه ببرد و شخص باید ثابت کند که توانایی پرداخت هزینه های زندگی خود و خانواده خویش را دارد.

مهاجرت به امارات و سخن پایانی
راه های مختلف مهاجرت به امارات و شرایط لازم آن در این مقاله به تفصیل بیان شد. همانطور که گفتیم مهاجرت از راه های قانونی گوناگون نظیر کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و ازدواج به امارات امکان پذیر است اما اکثر این راه ها اقامت های کوتاه مدت را به همراه خواهند داشت. فقط مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با مبالغ مشخص اقامت های 5 ساله و 10 ساله را برای مهاجرین به ارمغان خواهد داشت. همچنین ازدواج یک زن خارجی با مرد اماراتی می تواند بعد از 3 سال اقامت دائم و در صورت سلب تابعیت قبلی، تابعیت اماراتی را به ارمغان آورد. یا اینکه شخص به مدت 30 سال در خاک این کشور زندگی کند تا اقامت دائم و تابعیت به وی اعطا گردد. در کل امارات کشور مهاجر پذیری نیست و می توان با صرف وقت و هزینه کمتر در کشورهای نظیر کانادا و کشورهای تاپ اروپایی بعد از 5 سال به اقامت دائم و بعد از آن به پاسپورت رسید. امید است با این مقاله پاسخ سوالات خود در زمینه مهاجرت به امارات را گرفته باشید. شما عزیزان همواره می توانید برای بررسی بهتر شرایط مهاجرت خود و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

مجله دایاگروپ اینترنشنال

ثبت و تایید شماره همراه

نمایشگاه های بین المللی

نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک

CES (Consumer Electronics Show) - آمریکا

نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو

(Geneva International Motor Show) - سوئیس

نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کمیک

Comic-Con - ایالات متحده آمریکا

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی

Arab Health - امارات متحده عربی

دانشگاه های بین المللی

دانشگاه هاروارد

Harvard University آمریکا

دانشگاه کمبریج

University of Cambridge انگلیس

دانشگاه استنفورد

Stanford University آمریکا

دانشگاه امپریال کالج لندن

Imperial College London انگلیس

دانشگاه اکسفورد

University of Oxford انگلیس

دانشگاه کلمبیا

Columbia University آمریکا

دانشگاه یوتوبیکن

University of Tokyo ژاپن

دانشگاه هایدکلبرگ

Heidelberg University آلمان

دانشگاه نیوزیلند

University of Auckland نیوزیلند

دانشگاه آلفرد

American University of Beirut - AUB لبنان

دانشگاه علمی و کاربردی سوریه

International University of Science and - IUST سوریه

 مشاوره فوری

مشاوره فوری

پاسخگو هستیم

من آنلاین هستم در خدمتم ؟

اطلاعات وارد شده به همراه درخواست خدمات تخصصی برای شما کاربر محترم در سامانه هوشمند پاسخگویی دایاگروپ اینترنشنال، ثبت و به کارشناس مربوطه ارجاع شده است.

کارشناسان دایاگروپ اینترنشنال به زودی با شما تماس خواهند گرفت

به منظور پیگیری های بعدی کد 4521100458 را به خاطر داشته باشید