02188805279

دفتـر مرکزی ایران -تهـران

09196056862

مشــــــاوره و کارشـناســــی

09195409593

مشــــاور و پشتیبــان فنــــی

دایاگـــــــروپ اینترنشنال
ســــازمان همکــــاری هــای بیـــن المللــــی

دایاگـــــــروپ اینترنشنال
ســــازمان همکــــاری هــای بیـــن المللــــی

مهاجرت به قبرس و بررسی روش های آن

مهاجرت به قبرس، شرایط اخذ اقامت قبرس و معایب و مزایای اقامت قبرس در این مقاله مورد بررسی و تحلیل تخصصی قرار می گیرد. سالیانه افراد زیادی برای مهاجرت به قبرس اقدام می نمایند اما قبل از آن و قبل از قدم نهادن در این مسیر ممکن است با سوالاتی مواجه شوند. راه های مهاجرت به قبرس کدام است؟ شرایط مهاجرت به قبرس چگونه است؟ قوانین مهاجرت به قبرس به چه صورت است؟ از آنجایی که کشور قبرس جزء کشورهای زیبای دنیا می باشد، ما در این مقاله سعی نمودیم که به بررسی تمام این راه ها از جمله مهاجرت تحصیلی به قبرس، مهاجرت کاری به قبرس، ازدواج در قبرس، تولد فرزند در قبرس و سرمایه گذاری در قبرس و در نهایت شرایط اخذ اقامت و تابعیت قبرس بپردازیم. شما عزیزان همواره می توانید با مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت  تماس حاصل نموده و با کارشناسان و حقوقدانان مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت به صورت تخصصی مشاوره رایگان داشته باشید.

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

مهاجرت به قبرس و شرایط عمومی آن
مهاجرت به قبرس از طریق کار
مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل
مهاجرت به قبرس از طریق سرمایه گذاری
مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج
مهاجرت به قبرس از طریق تولد
مهاجرت به قبرس از طریق پناهندگی
مهاجرت به قبرس برای هنرمندان و افراد فوق موفق
مهاجرت به قبرس و هزینه های زندگی در قبرس
مهاجرت به قبرس و اخذ تابعیت

شما میتوانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت مشاوره رایگان دریافت نمایید.

مهاجرت به قبرس و شرایط عمومی آن

قبرس کشوری اروپایی است که پایتخت آن نیکوزیا است. این کشور به دو بخش قبرس شمالی که بخش ترک نشین است و قبرس جنوبی که بخش یونانی نشین است تقسیم شده است. قبرس جنوبی عضو اتحادیه اروپا می باشد و هدف اصلی این نوشتار نیز بررسی روش های مهاجرت به قبرس جنوبی می باشد. زبان رسمی این کشور یونانی و ترکی می باشد. یونانی تبارها از دین ارتودوکس و ترک تبارها از دین اسلام پیروی می کنند. یورو واحد پول رسمی کشور قبرس است. تمام جمعیت این کشور یک میلیون و صد هزار نفر است که از این تعداد جمعیت حدود 840 هزار نفر در قبرس جنوبی زندگی می کنند. در مجموع از این تعداد حدود 77% مردم این جزیره یونانی بوده و حدود 18% نیز از ترک های قبرس شمالی می باشند.

کشور قبرس جنوبی چندین سال است که به عنوان یک مکان توریستی و تفریحی برای اروپاییان در هنگام تعطیلات آن ها شناخته شده است و ساکنان کشورهای مختلف در حوزه اروپا هنگام تعطیلات خود به این کشور سفر می کنند. این کشور همچنین دارای سیستم های پیشرفته مخابراتی مانند تلفن و اینترنت است. به علاوه از نظر ساختار هوا فضا و نیروی دریایی و همچنین در بخش بانکداری در حال پیشرفت می باشد. نرخ مالیات نیز در این کشور تقریبا پایین می باشد و در بعضی از موارد مالیات اشخاص حقیقی و حقوقی به یک میزان دریافت می گردد. نرخ مالیات بر درآمد شرکت در قبرس 12.5 درصد است. البته بسیاری از افراد از طریق ثبت شرکت یا سرمایه گذاری به قبرس جنوبی مهاجرت می کنند و شرکت خود را به قبرس انتقال می دهند تا از این نرخ مالیات بهره مند شوند.

مهاجرت به قبرس از طریق کار

مهاجرت به قبرس از طریق کار امکان پذیر می باشد. شرایط مهاجرت به قبرس جنوبی به این صورت است که افرادی که از طرف یک کارفرما یک پیشنهاد شغلی داشته باشند می توانند با اخذ ویزای کار این کشور شرایط مهاجرت به قبرس را برای خود مهیا سازند. جهت اخذ ویزای کاری و مهاجرت کاری به کشور قبرس افراد باید پیشنهاد کار مهر شده خود را که توسط وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی این کشور مورد تایید واقع و مهر شده است به همراه سایر مدارک خود به سفارت کشور قبرس ارائه نمایند. از شرایط مهاجرت به قبرس از طریق کار این است که این پیشنهاد شغلی باید در ابتدا زیر نظر وزارتخانه امور مهاجرین مورد بررسی و نظارت واقع شود، به دلیل اینکه می بایست ثابت شود که کار مورد نظر در کشور قبرس متقاضی ندارد و مشخص گردد که به خاطر این مسئله است که این پیشنهاد شغلی برای افراد خارجی صادر شده است. پس از بررسی های لازم است توسط سفارت و پس از احراز صحت دعوتنامه کاری و سایر مدارک، ویزای کار برای افراد صادر می شود. ساعت کار کارمندان به صورت تمام وقت بین 38 تا 40 ساعت و حداقل دستمزد برای یک کارگر ساده در این کشور حدود 870 دلار در ماه و برای یک کارمند حدود 2000 یورو در ماه می باشد. همچنین آمار نرخ بیکاری در کشور قبرس 8.6 است.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

مهاجرت به قبرس می تواند از طریق تحصیل و ویزای تحصیل صورت بپذیرد. متقاضیان مهاجرت تحصیلی به قبرس که به عنوان دانشجوی بین المللی شناخته می شوند و خارج از اتحادیه اروپا هستند، جهت تحصیل در این کشور باید ویزای تحصیلی درخواست نمایند. بنابراین ویزای تحصیلی قبرس فقط مخصوص دانشجویان غیر اروپایی می باشد. در این کشور می توان در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله لیسانس، فوق لیسانس و دکترا تحصیل نمود. افراد در دانشگاه های مختلف در کشور قبرس می توانند پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی دریافت کنند. یکی از دانشگاه های معروف و سطح بالای کشور قبرس به نام نیکوزیا که در بخش اروپایی کشور قبرس استقرار دارد، به لحاظ اینکه از سطح علمی و رنکینگ بالایی برخوردار است مورد تایید اروپا و آمریکا و کانادا و کشورهای برتر دنیا می باشد. این دانشگاه شرایط خوبی را برای دانشجویان بین المللی فراهم نموده است و افراد از کشورهای دیگر می توانند در این دانشگاه در رشته های مختلف اعم از حسابداری، روانشناسی، مهندسی، پزشکی، مدیریتی، هنر و موسیقی و…تحصیل با شرایط خوب داشته باشند.

تحصیل در قبرس در مقطع لیسانس
افراد برای مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل در این مقطع می توانند مدرک زبان با نمره 5.5 یا 6 آیلتس ارائه نمایند، اما اگر این مدرک زبان را نداشتند از طرف دانشگاه باید تعیین سطح شوند و با توجه به سطح زبانی که دارند می توانند وارد کورس زبان شوند. طول دوره لیسانس 4 ساله است. هزینه آن نیز با توجه به رشته به صورت میانگین حدود 9 هزار یورو می باشد.

تحصیل در قبرس در مقطع فوق لیسانس
افراد برای مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل در این مقطع می توانند مدرک زبان 6.5 آیلتس ارائه نمایند و در صورت عدم داشتن مدرک زبان با توجه به سطحی که دارند وارد کورس زبان می شوند و این نمره را در خود این کشور می توانند بدست آورند. طول دوره های فوق لیسانس 2 سال است که عموما حدود 13 هزار یورو هزینه تحصیل در رشته های مختلف می باشد. هزینه رشته داروسازی سالی 7,000 یورو می باشد.

تحصیل در قبرس در مقطع دکترا
شرایط مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل در مقطع دکترا نیز به این صورت است که این دوره حدود 3 الی 5 سال به طول می انجامد ولی عموما دانشجویان می توانند 3 ساله این مقطع تحصیلی را به اتمام برسانند. هزینه این دوره با توجه به رشته متغیر است اما بصورت میانگین حدود 13500 یورو می باشد. رشته های زیادی در این دوره ارائه می گردد، از جمله فیزیوتراپی، پرستاری، حقوق، کامپیوتر، مهندسی و نفت و گاز و پس از 3 سال هر سالی که به دوره دکترا اضافه می شود 1500 یورو نیز به هزینه های تحصیل اضافه می گردد.

شرایط مهاجرت به قبرس اروپایی از طریق تحصیل بدین صورت می باشد که می بایست از دانشگاه یا موسسه ای پذیرش دریافت نمایید. خبر بسیار خوب در مورد مهاجرت قبرس از طریق تحصیلی این می باشد که برای تحصیل در این کشور حتی تحصیل در مقطع دکتری، لازم نیست که مدرک زبان داشته باشید. شما می توانید ابتدا به مهاجرت قبرس بپردازید و در آنجا در دوره های زبان که در خود دانشگاه ها برگزار می گردد، شرکت نمایند و در صورت رسیدن سطح زبان به حد مطلوب به تحصیل در قبرس بپردازند. در این کشور دانشگاه های متعدد خصوصی و دولتی وجود دارد که سطح علمی مطلوبی نیز دارند. مدرک ارائه شده توسط این دانشگاه ها نه تنها در ایران بلکه در اکثر کشورهای اروپایی معتبر می باشد. در زیر به 5 دانشگاه برتر قبرس اشاره نموده ایم.

رتبه در قبرس نام دانشگاه رتبه جهانی نوع دانشگاه

  1. دانشگاه داگو آکدنیز 1566 دولتی
  2. دانشگاه قبرس 1808 دولتی
  3. دانشکاه نیکوزیا 3208 خصوصی
  4. دانشگاه بین المللی قبرس 3350 خصوصی
  5. دانشگاه یاکین دوگو 4017 خصوصی

مهاجرت به قبرس از طریق سرمایه گذاری

در این بخش شرایط مهاجرت به قبرس از طریق سرمایه گذاری را بررسی خواهیم کرد. همانطور که می دانید کشور قبرس به دو بخش قبرس شمالی و قبرس جنوبی تقسیم شده است که قبرس شمالی دارای جمعیت بیشتری از میراث ترکیه است و دارای بسیاری از مساجد زیبای باستانی است، بنابراین قبرس شمالی جزء کشور ترکیه و ترک زبانان می باشد و باعث اختلافاتی با قبرس جنوبی شده است، قبرس جنوبی جزء اتحادیه اروپا (نه شنگن) می باشد ولی به دلیل اختلافات و مناقشاتی که با قبرس شمالی دارد هنوز عضو شنگن نشده است. بنابراین افراد در صورت داشتن اقامت این کشور نمی توانند بدون ویزا به کشورهای دیگر سفر داشته باشند، اما با داشتن پاسپورت این کشور می توانند بدون محدودیت به اکثر کشورهای دنیا رفت و آمد داشته باشند و مثلا در کشورهای طراز اول دنیا مانند سوئیس، اتریش، آلمان و… زندگی کنند.

مردم در هر دو بخش قبرس شمالی و جنوبی به راحتی به زبان انگلیسی نیز صحبت می کنند. سرمایه گذاری در برخی از مناطق کشور قبرس سرمایه بالاتری را احتیاج دارد و نسبت به سایر مکان های قبرس یک سری محدودیت ها در این مناطق برای سرمایه گذاری وجود خواهد داشت.

مهاجرت به قبرس از طریق خرید ملک
افرادی که می خواهند پاسپورت این کشور را بدست آورند با مبلغ 2 میلیون و پانصد هزار یورو می توانند در این کشور خرید ملک داشته باشند و از این طریق سرمایه گذاری داشته باشند و اجاره املاک خود را ماهیانه بدست آورند. افراد در مدت 3 الی 6 ماه می توانند با این مبلغ یک ملک بخرند و این پروسه را به اتمام برسانند. البته این روش دیگر وجود ندارد و این مسیر مهاجرتی بسته شده است.

مهاجرت به قبرس از طریق ثبت شرکت
ثبت شرکت یکی دیگر از راه های مهاجرت به قبرس می باشد. بسیاری از افراد که می خواهند از طریق ثبت شرکت در قبرس به این کشور مهاجرت نمایند باید مقدار مشخصی سرمایه اولیه را دارا باشند که نباید کمتر از ۶۰،۰۰۰ یورو باشد که می توانند با ثبت شرکت یک اقامت موقت دو ساله بگیرند که تا زمانی که شرکت فعال باشد و هزینه بیمه و مالیات پرداخت شود فرد می تواند اقامت خود را تمدید کند.

مهاجرت به قبرس از طریق تولد
از دیگر راه های مهاجرت به قبرس و اخذ اقامت و تابعیت این کشور تولد فرزند در قبرس می باشد. همه کسانی که دارای تابعیت انگلستان و یا دارای تابعیت سایر کشورهای مستعمره انگلستان هستند و در سال های 1914 تا 1960 در قبرس متولد شده اند و اشخاصی که تا سال 1960 در این کشور حدود 5 سال زندگی کرده باشند می توانند تابعیت کشور قبرس را به دست آورند.

همچنین از سال 1960 به بعد هر زمان که کودکی از یک پدر قبرسی در هر کدام از کشورها به دنیا آمده باشد به عنوان تبعه کشور قبرس قلمداد می شود. به کودکانی که در کشور قبرس از مادری که دارای تابعیت قبرس است متولد شده باشند اما پدر آن ها فاقد تابعیت قبرس و یا اصلا مجهول التابعیت باشد، جهت پیشگیری از بی تابعیت شدن آن کودک، اقامت و تابعیت کشور قبرس اعطا می شود. در چنین مواردی اگر آن کودک پدر و مادر داشته باشد در همان سال اول اجازه دارند که برای اخذ پاسپورت فرزند خود اقدام کنند، اما اگر فاقد یک پدر و مادر مشخص باشند دولت قبرس در خصوص اعطای پاسپورت و تابعیت به آن کودک هر زمانی که صلاح بداند اقدام می نماید. لازم به ذکر است که این مطلب توسط مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت نگارش شده است و هرگونه کپی برداری از آن شرعا و قانونا مجاز نمی باشد. در خصوص اخذ تابعیت کشور قبرس لازم به ذکر است که والدین کودک متولد شده باید دارای سند ازدواج رسمی باشند تا بتوانند برای فرزند خود تابعیت کشور قبرس را درخواست دهند.

بنابراین شرایط اقامت در قبرس برای افراد خارجی که قصد دارند با مهاجرت به قبرس فرزند خود را در این کشور به دنیا آورند که به تبع تولد در این کشور فرزند آن ها تابعیت و پاسپورت این کشور را بدست آورد به گونه ای است که این امر برای این کودکان میسر نخواهد بود، زیرا باید حتما آن کودک دارای والدینی باشد که دارای ملیت قبرسی باشند. پس می توان نتیجه گرفت که این کشور تحت تابعیت نظام خون می باشد و از سیستم خاک پیروی نمی کند. و افراد می توانند در کشورهایی که تحت تابعیت نظام خاک است از جمله کشور کانادا فرزند خود را بدنیا آورند.

مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج
یکی دیگر از راه های مهاجرت به قبرس، ازدواج با شهروندان قبرسی می باشد. در مورد اقامت قبرس از طریق ازدواج، کشور قبرس تابع قوانین اتحادیه شنگن می باشد. اما ازدواج در مرحله اول منجر به اخذ اقامت دائم نمی شود و دریافت اقامت دائم منوط به حفظ شرایط اولیه ازدواج و تاییده دولت می باشد. از شرایط ازدواج این است که زوج قبرسی باید از نظر مالی مورد تایید قرار بگیرند و نباید در شرایط سخت مالی قرار داشته باشد یعنی زوجین در زمانی که می خواهند ازدواج کنند نباید در آمدشان کمتر از 1000 یورو باشد. همچنین فراهم کردن خانه جهت زندگی زوجین نیز یکی از ضروریات می باشد. به منظور انجام ازدواج رسمی، شهردار به عنوان مامور ثبت ازدواج معرفی خواهد شد. ازدواج می تواند ظرف ۱۵ روز یا تا 3 ماه پس از تاریخ اعلام زوجین صورت بگیرد.

در هنگام مهاجرت به قبرس در صورت اضطرار، زوجین می توانند از طریق شهردار در خواست ازدواج سریع خود را به ریاست جمهوری ارسال کنند تا در صورت پذیرفته شدن، زودتر از موعد کارهای ازدواج آن ها صورت بگیرد. در کل می توان گفت یکی از ساده ترین راه های برای اقامت دائم قبرس ازدواج می باشد و در صورت انجام شدن این کار، فرد بدون محدودیت می تواند به کشورهای اروپایی سفر و یا مهاجرت کند. در این روش در ابتدای ازدواج اقامت 2 ساله به فرد تعلق می گیرد و در صورتی که زندگی مشترک زوجین ادامه دار باشد و شرایط اولیه خود را حفظ نمایند بعد از گذشت سال دوم، اقامت 3 ساله و سپس تابعیت کشور قبرس را اخذ نمایند.

مهاجرت به قبرس از طریق پناهندگی

مهاجرت به قبرس ممکن است از طریق پناهندگی رخ دهد. در این قسمت از مقاله به بررسی اجمالی پناهندگی در قبرس می پردازیم. کشور قبرس با پذیرش پناهندگان به شدت مخالف است و افراد پناهجو در این کشور اصلا شرایط مناسبی ندارند، تا جایی که همواره ترس از اخراج شدن آن ها از این کشور قابل لمس می باشد و پناهجویان همیشه برای جلوگیری از اخراج شدن از این کشور تن به انجام کارهای بسیار سخت در این کشور می دهند و قاچاقچیان انسان همواره از اشتیاق افراد به مهاجرت سوء استفاده کرده و با دریافت هزینه های بالا از این افراد سوء استفاده مادی و معنوی می نمایند. پناهجویان باید درخواست خود را به اداره مهاجرت و اداره پلیس کشور قبرس ارائه نمایند، پس از آن زمان بررسی درخواست پناهندگی حدود 6 ماه الی 12 ماه به طول می انجامد. پناهجویان در ابتدا در کشور قبرس حدود 18 الی 22 ماه بازداشت و زندانی می شوند،یعنی تا زمانی که پرونده آن ها توسط دادگاه این کشور مورد بررسی قرار بگیرد.

پس از اینکه با درخواست پناهندگی افراد موافقت شد، به آن ها یک محل سکونت برای زندگی در این کشور اعطا می شود. کشور قبرس مبلغی را به عنوان کمک هر ماه باید به پناهجویان پرداخت نماید اما در اکثر موارد این مبلغ پرداخت نمی گردد. بنابراین پناهجویان می توانند در بنگاه های کاریابی این کشور ثبت نام کرده و درخواست کار نمایند. حداکثر حقوقی که ماهیانه یک پناهجو در کشور قبرس می تواند دریافت کند حدود 500 یورو می باشد. پناهجویان در بخش های کشاورزی و بازیافت زباله و بخش نظافت در این کشور می توانند کار کنند. ساعات کار در این کشور برای پناهجویان بسیار زیاد و طاقت فرسا می باشد ضمن اینکه از نظر بهداشت و نظافت اقامتگاه های این افراد اصلا وضعیت مناسبی ندارد. در نتیجه مهاجرت به قبرس از طریق پناهندگی به هیچ عنوان توصیه نمی گردد و مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت اکیدا به افراد پیشنهاد می کند که قبل از تصمیم در این خصوص تحقیقات لازمه را به عمل آورند و در ابتدا راه های قانونی مهاجرت را برای اخذ اقامت و تابعیت یک کشور انتخاب نمایند.

مهاجرت به قبرس برای هنرمندان و افراد موفق

مهاجرت به قبرس برای هنرمندان و افراد هنرمند خارجی ممکن می باشد. شرایط مهاجرت به قبرس اروپایی از این طریق به این صورت است که اداره مهاجرت کشور قبرس اجازه اقامت موقت و کار را به هنرمندان بیگانه اعطا می کند. این افراد می توانند در محل های موسیقی و رقص و سرگرمی ها مدیریت کنند و فعالیت هنری داشته باشند.

درخواست مهاجرت به قبرس برای این افراد از طریق عوامل و مسئولین هنری محل های موسیقی و رقص و سرگرمی، مطابق فرایند اعطا می گردد و این عوامل هنری در کشور قبرس هستند که مسئولیت پذیری و اقامت طبیعی هنرمندان بیگانه در قبرس را بر عهده دارند. علاوه بر این، این عوامل هستند که اجازه اقامت موقت و اجازه کار به هنرمندان و افراد موفق را که در واحدهای هتل، تئاتر، سیرک و دیگر رویدادهای فرهنگی کار می کنند، اعطا می کنند. ضمن اینکه این درخواست ها از طریق ادارات خارج از کشور و اداره پلیس به اداره مهاجرت کشور قبرس ارسال می شود.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت افراد هنرمند به کشور قبرس به شرح زیر می باشد:

  • ارائه فرم درخواست M.58A.
  • ارائه فتوکپی پاسپورت
  • ارائه یک ضمانت نامه بانکی از 200 تا 500 یورو بسته به کشور مبداء بیگانه برای پوشش هزینه های زندگی در کشور قبرس
  • ارائه یک بلیط رفت و بازگشت
  • ارائه گواهی نامه از سوی کمیسیون درآمد داخلی که مالیات بر درآمد هنرمند پرداخت شده است
  • ارائه هزینه برای ارسال درخواست
مهاجرت به قبرس و هزینه های زندگی در قبرس
شرایط مهاجرت به قبرس و هزینه های زندگی در این کشور را مورد بررسی قرار می دهیم. در هنگام انتخاب کشور قبرس برای مهاجرت می بایست حتما به هزینه زندگی و مقایسه این هزینه ها با ایران بپردازید. هزینه زندگی در کشور قبرس 52.61 درصد بالاتر از ایران است همچنین اجاره ها در کشور قبرس 17.14 درصد بالاتر از کشور ایران می باشد. در جدول زیر به مهمترین هزینه ها و مایحتاج زندگی در کشور قبرس اشاره کرده ایم.

مهاجرت به قبرس و اخذ تابعیت
در این مقاله شرایط مهاجرت و اقامت قبرس جنوبی و اخذ تابعیت این کشور را مورد بررسی قرار خواهیم داد. برای کسانی که که تمایل به اخذ تابعیت و پاسپورت کشور قبرس را دارند، امکان خرید ملک در قبرس وجود دارد. بدنبال این خرید ملک اخذ اقامت قبرس و همچنین اخذ تابعیت و پاسپورت قبرس برای افراد امکانپذیر می شود.

راه دوم اخذ تابعیت قبرس می تواند ازدواج باشد. همانطور که در بالا ذکر شد افراد خارجی می توانند با اتباع کشور قبرس ازدواج نموده و در صورت رعایت شرایط لازمه در ابتدا یک اقامت 2 ساله پس از آن یک اقامت 3 ساله و بعد از آن اقامت دائم و سپس تابعیت و پاسپورت این کشور را بدست آورند. اما توصیه مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت این است که افراد هزینه بالایی را متقبل نشوند و با یک هزینه کمتر می توانند اقامت و تابعیت بهترین کشورهای دنیا از جمله کشور اتریش، آلمان، سوئیس، دانمارک و…. را از طریق ثبت شرکت با یک هزینه بسیار اندک بدست آورند.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مهاجرت به قبرس

✅ برای مهاجرت به قبرس از کجا شروع کنم؟

اولین گام برای مهاجرت به قبرس شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است. سپس باید شرایط و مدارک مهاجرت را بر اساس روش انتخاب شده فراهم کرد.

✅ بهترین راه برای مهاجرت به قبرس کدام است؟

مسلماً شرایط شخصی شما در انتخاب بهترین روش مهاجرت به قبرس بسیار مؤثر است؛ اما به طور کلی ویزای کار قبرس، تحصیل در دانشگاه های قبرس، خرید ملک در قبرس و سرمایه گذاری در قبرس از بهترین راه های مهاجرت به قبرس است.

✅ کم هزینه ترین روش برای مهاجرت به قبرس چیست؟

روش های کاری مثل دریافت پیشنهاد کار از کم هزینه ترین روش های مهاجرت به قبرس است. تحصیل در قبرس نیز دومین روش کم هزینه است.

✅ آیا برای مهاجرت به قبرس باید حتما از طریق وکیل اقدام کنیم؟

خیر. شما می توانید با صرف وقت قوانین مهاجرت به قبرس را بیاموزید. اما مسلماً وکیل می تواند با سرعت بیشتری کار شما را انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد.

مهاجرت به قبرس و سخن پایانی
مهاجرت به قبرس و راه های قانونی آن را در این مقاله بصورت علمی و دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار دادیم. آنچه که از مبحث مهاجرت به قبرس می توان برداشت نمود این است که این کشور دارای دو بخش شمالی و جنوبی می باشد که بخش جنوبی این کشور اروپایی بوده و هنوز عضو حوزه شنگن نشده است. افراد می توانند برای مهاجرت به قبرس از طرق مختلف اقدام نمایند اما موضوع این است که افراد در نهایت وارد کشوری شده اند که از نظر رتبه در سطح جهان در قباس با دیگر کشورهای اروپایی مانند اتریش، آلمان، سوئیس، سوئد، هلند، دانمارک و… از رتبه پایینتری برخوردار است. بنابراین افراد می توانند به جای مهاجرت به قبرس بر روی دیگر کشورهای برتر اروپایی تمرکز نمایند. شما عزیزان همواره می توانید با مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت تماس حاصل نموده و در خصوص شرایط مهاجرت به کشور قبرس و دیگر کشورهای اروپایی مشاوره رایگان دریافت نمایید. ضمن اینکه در صورت داشتن هرگونه سوالی در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه ها سوالات خود را مطرح نمایید و منتظر پاسخ خود از طرف موسسه باشید.

مجله دایاگروپ اینترنشنال

ثبت و تایید شماره همراه

نمایشگاه های بین المللی

نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک

CES (Consumer Electronics Show) - آمریکا

نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو

(Geneva International Motor Show) - سوئیس

نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کمیک

Comic-Con - ایالات متحده آمریکا

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی

Arab Health - امارات متحده عربی

دانشگاه های بین المللی

دانشگاه هاروارد

Harvard University آمریکا

دانشگاه کمبریج

University of Cambridge انگلیس

دانشگاه استنفورد

Stanford University آمریکا

دانشگاه امپریال کالج لندن

Imperial College London انگلیس

دانشگاه اکسفورد

University of Oxford انگلیس

دانشگاه کلمبیا

Columbia University آمریکا

دانشگاه یوتوبیکن

University of Tokyo ژاپن

دانشگاه هایدکلبرگ

Heidelberg University آلمان

دانشگاه نیوزیلند

University of Auckland نیوزیلند

دانشگاه آلفرد

American University of Beirut - AUB لبنان

دانشگاه علمی و کاربردی سوریه

International University of Science and - IUST سوریه

 مشاوره فوری

مشاوره فوری

پاسخگو هستیم

من آنلاین هستم در خدمتم ؟

اطلاعات وارد شده به همراه درخواست خدمات تخصصی برای شما کاربر محترم در سامانه هوشمند پاسخگویی دایاگروپ اینترنشنال، ثبت و به کارشناس مربوطه ارجاع شده است.

کارشناسان دایاگروپ اینترنشنال به زودی با شما تماس خواهند گرفت

به منظور پیگیری های بعدی کد 4521100458 را به خاطر داشته باشید