02188805279

دفتـر مرکزی ایران -تهـران

09196056862

مشــــــاوره و کارشـناســــی

09195409593

مشــــاور و پشتیبــان فنــــی

دایاگـــــــروپ اینترنشنال
ســــازمان همکــــاری هــای بیـــن المللــــی

دایاگـــــــروپ اینترنشنال
ســــازمان همکــــاری هــای بیـــن المللــــی

کشور استرالیا

جزیره استرالیا در 50 سال پیش یک زیستگاه بسیار دیدنی محسوب شده است. به طوری که موج‌های پی در پی مهاجران به این کشور از سمت جنوب شرقی آسیا دیده شده است.
زمانی که سطح آب دریاها بالا رفت پس از آخرین عصر یخبندان، این کشور تا حد زیادی از سایر دنیا جدا شد. در این کشور در زمان‌های قبل طبیعت و زمین و فرهنگ‌های گوناگون دیده شده است. مردم کشور استرالیا خیلی رسمی نیستند، در این کشور احوالپرسی در وضعیت مستقیم و معمولی صورت می‌گیرد، دست دادن بسیار رایج بوده و افراد همدیگر را به اسم کوچک صدا می‌زنند البته در صورتی که کمی بیشتر با هم صمیمی باشند.
هدیه دادن در کشور استرالیا بسیار مرسوم است به طوری که برای ورود به خانه یک شخص در کشور استرالیا چه خوب است گل یا شکلات به همراه داشته باشید.

ویژگی و مشخصات جغرافیایی استرالیا

نام انگلیسی: Australia
نام عربی: أستراليا
پایتخت: کانبرا
قاره: اقیانوسیه
نوع حکومت و ساختار سیاسی: نخست وزیر/ پادشاهی مشروطه
زبان‌های رسمی: انگلیسی
زبان‌های رایج: گویش‌های محلی
واحد پول: دلار استرالیا
تعداد کشورهای بدون نیاز به ویزا: 161
جمعیت: 26 میلیون نفر در سال 2017
منطقه زمانی: GMT +10 . UTC+8;+9.5;+10
دامنه اینترنتی: GMT +10 . UTC+8;+9.5;+10
پیش شماره تلفن: 0061

کشور استرالیا در قاره استرالیا قرار دارد و پایتخت این کشور کانبرا است. بزرگ‌ترین شهر این کشور سیدنی است. کشور استرالیا هیچ مرز خاکی با سایر کشورها ندارد و دور تا دور این کشور اقیانوس‌های زیادی دیده می‌شود. تاریخ کشور استرالیا تاریخ بومیان این کشور است.
آب و هوای کشور استرالیا از منطقه‌ای به منطقه دیگر متفاوت است. کانبرا پایتخت کشور استرالیا محسوب می‌شود و البته بزرگترین شهر غیر بندری این کشور است. دادگاه‌های مهم و همینطور پارلمان این کشور در شهر کانبرا قرار دارد. افرادی که به دنبال کار و تحصیل هستند می‌توانند در کشور استرالیا به شرایط خوبی برسند. کشور استرالیا در زمینه کشاورزی رتبه اول در جهان را دارد این کشور دارای فضای بسیار مدرن در زمین کاشت و کشاورزی است به طور یکه محصولات کشاورزی کشور استرالیا در زمینه صادرات نیز بسیار با کیفیت اعلام شده است.
کشور استرالیا در زمینه مواد معدنی نیز توانسته رتبه خوبی را به اسم خود به جای بگذارد این کشور دارای غنی‌ترین مواد کانی است به طوری که در زمینه سنگ آهن در سال 2017 رتبه یک در دنیا را دارد. در کشور استرالیا مردم در ابتدا نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند، و فردی که در مجلس بیشترین آرا را به خود اختصاص داده است به عنوان نخست وزیر در این کشور محسوب می‌شود.
کشور استرالیا در لیست کشورهای مشترک‌المنافع قرار گرفته است حکومت در این کشور پادشاهی مشروطه است.ایرانیانی که مهاجرت به کشور استرالیا را انتخاب کرده‌اند به نسبت سال‌های قبل با رشد 35 درصدی همراه است و شرکت‌هایی که تحت مدیریت اشخاص ایرانی هستند نیز به میزان 11 درصد در سال 2018 رشد داشته است. این کشور به نوبه خود دارای یک فضای زندگی راحت و همینطور تحصیلات عالی است.

 

جمعیت ایرانی و شرکت های ایرانی در استرالیا

در کشور استرالیا شرکت‌های ایرانی زیادی دیده می‌شود، مهاجرت به کشور استرالیا از طریق ثبت شرکت یکی از بهترین روش‌های پیش روی افرادی است که قصد دارند با هدف سرمایه‌گذاری وارد این کشور شوند.
روال ثبت شرکت در کشور استرالیا آسان است و بودجه در نظر گرفته شده در وضعیت متعادل قرار دارد. ایرانیانی که مهاجرت به کشور استرالیا را انتخاب کرده‌اند به نسبت سال‌های قبل با رشد 35 درصدی همراه است و شرکت‌هایی که تحت مدیریت اشخاص ایرانی هستند نیز به میزان 11 درصد در سال 2018 رشد داشته است. این کشور به نوبه خود دارای یک فضای زندگی راحت و همینطور تحصیلات عالی است.
کشور استرالیا در ردیف کشورهای معتبر دنیا در زمینه سرمایه‌گذاری است به طوری که روال سرمایه‌گذاری در این کشور رشد 3 درصدی به همراه داشته است.

فرهنگ کشور استرالیا یک فرهنگ غربی است که با فرهنگ بریتانیایی ترکیب شده است. در این کشور در بخش‌های مختلف فرهنگ‌های بومی گوناگونی دیده می‌شود. زبان کشور استرالیا ، انگلیسی است، در این کشور لهجه و تلفظ‌های متوعی دیده می‌شود و گویش‌های محله‌های مختلف کشور استرالیا با هم فرق دارد. در هر بخش از کشور استرالیا شاهد یک نوع پوشش هستیم، برخی از افراد هنوز هم به لباس‌های بومی خود پایبند هستند.

 این در حالی است که برخی دیگر از لباس‌های رسمی استفاده می‌کنند، استفاده از جنس پنبه کتان در این کشور بسیار دیده می‌شود.در بخش‌های مشخصی از کشور استرالیا لباس‌های آستین بلند دیده می‌شود و همینطور کلاه آفتابی نیز یک گزینه بسیار جالب در این کشور است. موج سواری در کشور استرالیا بسیار مشهور است و استفاده از لباس‌های تابستانی و نخی برای اینکار دیده می‌شود. بانوان در تابستان از لباس‌های خنک و آزاد استفاده می‌کنند. در کشور استرالیا نوع پوشش آزاد است و هرکس طبق خواسته خود گزینه مورد نظر را انتخاب می‌کند.حجاب کشور استرالیا بسیار آزاد است و تنوع پوشش در این کشور یک بخش بسیار زیبا و دیدنی محسوب می‌شود.
مردم کشور استرالیا خیلی رسمی نیستند.
در این کشور احوالپرسی در وضعیت مستقیم و معمولی صورت می‌گیرد، دست دادن بسیار رایج بوده و افراد همدیگر را به اسم کوچک صدا می‌زنند البته در صورتی که کمی بیشتر با هم صمیمی باشند. هدیه دادن در کشور استرالیا بسیار مرسوم است به طوری که برای ورود به خانه یک شخص در کشور استرالیا چه خوب است گل یا شکلات به همراه داشته باشید.
مذهب مردم کشور استرالیا متنوع است اما کلیساهای مسیحی در این کشور بسیار دیده می‌شود آموزش و سلامتی و خدمات رفاهی در کشور استرالیا نیز در وضعیت نرمال قرار دارد.
در اولین دیدار در کشور استرالیا افراد به هم دست می‌دهد، سوالات شخصی در این کشور عموماً پرسیده نشده و کار خوبی نخواهد بود. مردم کشور استرالیا در کسب و کار بسیار رک هستند و نیازی نیست که برای گفتن حرفی که در ذهنشان است مدت طولانی همدیگر را بشناسند. مردم این کشور به خوبی یاد گرفته‌اند که از کلمه نه استفاده نمایند و هیچ تعارفی با هم ندارند.

پیشرفت در استرالیا

  • کشور استرالیا در زمینه موقعیت بهتر شغلی به رشد خوبی رسیده است. این کشور در زمینه شغل پیشرفت زیادی دارد. نرخ بیکاری در کشور استرالیا به نسبت سایر کشورها کمتر است.
  • کشور استرالیا طبق آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا سعی کرده است یک فضای بسیار عالی برای دوری از آلودگی فراهم سازد.
  • این کشور در زمینه امنیت به نسبت سال گذشته رشد 22 درصدی داشته است.
  • کشور استرالیا در زمینه تولیدات کشاورزی بسیار رونق دارد به طوری که نیروی کار در این زمینه بسیار عالی اعلام شده است.
  • سیستم تحصیلی در کشور استرالیا بسیار رشد داشته است به طوری که روال‌های تحصیلی در این کشور طبق آخرین متد کاری در دنیا است. این کشور به نوبه خود توانسته در زمینه علمی نیز به رتبه خوبی دست یابد.

قوانین عمومی استرالیا

  • مردم کشور استرالیا بسیار متواضع هستند، در این کشور اینکه فردی بر فرد دیگر برتری دارد هیچ معنی ندارد و با افرادی که خود را دست بالا می‌گیرند برخورد می‌شود.
  • در کشور استرالیا به اعتبار و اصالت بسیار ارزش نهاده می‌شود و به طور کلی در این کشور خبری از مبالغه و تظاهر نیست روحیه مردم کشور استرالیا بسیار شوخ طبع است به طوری که افراد خوستا نیستند.
  • در کشور استرالیا اینکه فردی مدرک خود را به رخ فرد دیگر بکشد یک نوع بی‌اعتمادی محسوب می‌شود. در این کشور بهتر است تعارف را کنار بگذارید
  • کنار آمدن با مردم کشور استرالیا بسیار آسان است و به طور کلی افراد مذاکرات زیادی با هم ندارند
  • قانون در کشور استرالیا بسیار مهم است به طوری که شما اگر آشغال بر روی زمین بریزید قطعاً باید جریمه پرداخت نمایید.
  • در کشور استرالیا باید سعی کنید صادق باشید، دروغگویی به سلیقه مردم این کشور ناسازگار است و قطعاً از شما دوری خواهند نمود
  • مردم کشور استرالیا دوست دارند در رانندگی همه چیز طبق اصول پیش برود بنابراین از سبقت‌های غیر قانونی در این کشور جداً خودداری نمایید.

مجله دایاگروپ اینترنشنال

ثبت و تایید شماره همراه

نمایشگاه های بین المللی

نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک

CES (Consumer Electronics Show) - آمریکا

نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو

(Geneva International Motor Show) - سوئیس

نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کمیک

Comic-Con - ایالات متحده آمریکا

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی

Arab Health - امارات متحده عربی

دانشگاه های بین المللی

دانشگاه هاروارد

Harvard University آمریکا

دانشگاه کمبریج

University of Cambridge انگلیس

دانشگاه استنفورد

Stanford University آمریکا

دانشگاه امپریال کالج لندن

Imperial College London انگلیس

دانشگاه اکسفورد

University of Oxford انگلیس

دانشگاه کلمبیا

Columbia University آمریکا

دانشگاه یوتوبیکن

University of Tokyo ژاپن

دانشگاه هایدکلبرگ

Heidelberg University آلمان

دانشگاه نیوزیلند

University of Auckland نیوزیلند

دانشگاه آلفرد

American University of Beirut - AUB لبنان

دانشگاه علمی و کاربردی سوریه

International University of Science and - IUST سوریه

 مشاوره فوری

مشاوره فوری

پاسخگو هستیم

من آنلاین هستم در خدمتم ؟

اطلاعات وارد شده به همراه درخواست خدمات تخصصی برای شما کاربر محترم در سامانه هوشمند پاسخگویی دایاگروپ اینترنشنال، ثبت و به کارشناس مربوطه ارجاع شده است.

کارشناسان دایاگروپ اینترنشنال به زودی با شما تماس خواهند گرفت

به منظور پیگیری های بعدی کد 4521100458 را به خاطر داشته باشید