02188805279

دفتـر مرکزی ایران -تهـران

09196056862

مشــــــاوره و کارشـناســــی

09195409593

مشــــاور و پشتیبــان فنــــی

دایاگـــــــروپ اینترنشنال
ســــازمان همکــــاری هــای بیـــن المللــــی

دایاگـــــــروپ اینترنشنال
ســــازمان همکــــاری هــای بیـــن المللــــی

ویزاهای تجاری برای اهداف تجاری و کسب و کار در کشور مقصد صادر می شود. شرکت در جلسات، کنفرانس ها و یا همایش های مربوط به کسب و کار، نیازمند اخذ ویزای تجاری می باشد. برای اخذ ویزای تجاری لازم نیست که شهروند کشوری تعیین شده باشید تا بتوانید مراحل کار های تجاری خود را پیش ببرید اما، ویزای تجاری نیز دارای محدودیت هایی برای صاحبان آن می باشد.

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای تجاری

1. فرم درخواست ویزای تجاری: شما خودتان هم می توانید فرم های مربوط به درخواست ویزای تجاری را تکمیل کنید. در صورت تمایل می تواند از خدمات ویزای گروه ویزالند برای تکمیل فرم های مربوطه کمک بگیرید. فرم درخواست ویزای تجاری در انتها باید توسط متقاضی امضاء شود.

۲. دو قطعه عکس: عکس ها باید در سایز ۳.۵ در ۴.۵ و همچنین پس زمینه سفید باشند. کل چهره متقاضی باید در عکس مشخص باشد. این عکس ها، باید در ۳ ماه اخیر گرفته شده باشند.

۳. پاسپورت معتبر متقاضی: پاسپورت متقاضی باید دارای حداقل ۳ ماه از تاریخ بازگشت از سفر تجاری باشد. همچنین اگر قبل از این ویزایی دریافت کرده اید، باید آن ها را به همراه پاسپورت قبلی، ارائه دهید.

۴. رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما: با توجه به اینکه خرید قطعی بلیط هواپیما گران است و در صورت ریجکت شدن ویزا کل پول به شما بازگشت داده نمی شود، پیشنهاد می کنیم که بلیط هواپیما را رزرو کنید. برای رزرو بلیط هواپیما می توانید از خدمات ویزای گروه مسافرتی ویزالند استفاده کنید.

۵. بیمه مسافرتی: بیمه مسافرتی باید تمامی روز ها و ساعت هایی که در کشور مقصد هستید را پشتیبانی کند. همچنین سقف پوشش بیمه مسافرتی برای هر کشوری متفاوت است. به طور مثال سقف پوشش بیمه های مسافرتی کشور های حوزه شینگن باید ۳۰ هزار یورو باشد. متقاضیان ویزای تجاری می توانند بیمه مسافرتی خود را، از گروه ویزالند درخواست کنند.

6. اثبات محل اقامت در کشور مورد نظر (واچر هتل، اقامت گاه و یا اجاره نامه): در صورتی که متقاضی ویزای تجاری دعوت نامه داشته باشد، در دعوت نامه ی ایشان باید آدرس محل اقامت دعوت کننده نیز درج شود. در صورتی که دعوت نامه نداشته باشد، باید واچر هتل و اجاره نامه برای اثبات اقامت خود در کشور مقصد ارائه دهد. متقاضیان در صورت نیاز می توانند واچر هتل را از گروه مسافرتی ویزالند دریافت کنند.

7. مدارک مالی: متقاضیان ویزای تجاری برای ورود به کشور مقصد، باید به افسر ویزا ثابت کنند که توانایی پرداخت هزینه های اقامت و سایر هزینه ها را در این کشور دارند. اثبات شواهد و مدارک مالی با مدارک زیر امکان پذیر می باشد:

  • نامه تمکن مالی: تمکن مالی به افسر ویزا ثابت می کند متقاضی ویزای تجاری توانایی پرداخت هزینه های اقامت و سایر هزینه ها را در کشور مقصد دارد. تمکن مالی باید به واحد پول کشور مقصد صادر شود و توسط مدیر شعبه ارزی، مهر و امضاء شود.
  • نامه حمایتی: نامه حمایت مالی، توسط شخص دعوت کننده شما صادر می شود و به افسر ویزا ثابت می کند که تمامی هزینه های اقامت را ایشان پرداخت می‌کند. برای اینکه نامه حمایتی معتبر باشد، باید تمکن مالی شخص دعوت کننده هم ضمیمه آن شود.
  • ترکیبی از تمکن مالی متقاضی و نامه حمایتی: شما همچنین می توانید از نامه تمکن مالی خود و نامه حمایتی یک دعوت کننده استفاده کنید.

8. رسید پرداخت هزینه ویزای تجاری: هزینه ویزای تجاری، در اکثر کشور ها با هزینه ویزای توریستی برابر می باشد. چرا که ویزای تجاری هم نوعی ویزای کوتاه مدت می باشد. در کشور های حوزه شینگن، قیمت ویزای تجاری ۶۰ یورو می باشد. هزینه ویزای تجاری در سفارت پرداخت می شود و اگر ویزا الکترونیکی باید اینترنتی هزینه را پرداخت کنید.

9. ارائه برنامه سفری: برای اخذ ویزای تجاری، شما باید برنامه سفری ارائه دهید. مکان هایی که اقامت دارید، مکان هایی که قرار ملاقات دارید و یا مکان هایی که دوس دارید بازدید کنید در این برنامه سفری باید ذکر شوند.

۱۰. گواهی اشتغال به کار: نامه گواهی اشتغال به کار از سوی کارفرما صادر می شود. در این نامه باید هدف از سفر به کشور مقصد مشخص شود. همچنین سمت متقاضی، میزان حقوق دریافتی در سال و عدم مخالفت کارفرما از سفر تجاری نیز باید ذکر شود.

۱۱. دعوت نامه معتبر ویزای تجاری: دعوت نامه ویزای تجاری باید توسط یک شرکت، موسسه و یا سازمان برای حضور در جلسات و رویداد های مربوط به تجارت، صنعت و یا کار باشد.

هزینه ویزای تجاری

هزینه ویزای تجاری هر کشور را وزارت امور خارجه و کنسولگری آن کشور تعیین می کند. ویزای تجاری کشورهای حوزه شینگن، ۶۰ یورو می باشد و ویزای تجاری استرالیا نیز ۱۴۰ دلار می باشد. در صورتی که ویزای تجاری به صورت لیبل صادر شود، باید هزینه در سفارت پرداخت شود و در صورتی که ویزای الکترونیک صادر شود، باید هزینه به صورت الکترونیکی پرداخت شود.

مجله دایاگروپ اینترنشنال

ثبت و تایید شماره همراه

نمایشگاه های بین المللی

نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک

CES (Consumer Electronics Show) - آمریکا

نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو

(Geneva International Motor Show) - سوئیس

نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کمیک

Comic-Con - ایالات متحده آمریکا

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی

Arab Health - امارات متحده عربی

دانشگاه های بین المللی

دانشگاه هاروارد

Harvard University آمریکا

دانشگاه کمبریج

University of Cambridge انگلیس

دانشگاه استنفورد

Stanford University آمریکا

دانشگاه امپریال کالج لندن

Imperial College London انگلیس

دانشگاه اکسفورد

University of Oxford انگلیس

دانشگاه کلمبیا

Columbia University آمریکا

دانشگاه یوتوبیکن

University of Tokyo ژاپن

دانشگاه هایدکلبرگ

Heidelberg University آلمان

دانشگاه نیوزیلند

University of Auckland نیوزیلند

دانشگاه آلفرد

American University of Beirut - AUB لبنان

دانشگاه علمی و کاربردی سوریه

International University of Science and - IUST سوریه

 مشاوره فوری

مشاوره فوری

پاسخگو هستیم

من آنلاین هستم در خدمتم ؟

اطلاعات وارد شده به همراه درخواست خدمات تخصصی برای شما کاربر محترم در سامانه هوشمند پاسخگویی دایاگروپ اینترنشنال، ثبت و به کارشناس مربوطه ارجاع شده است.

کارشناسان دایاگروپ اینترنشنال به زودی با شما تماس خواهند گرفت

به منظور پیگیری های بعدی کد 4521100458 را به خاطر داشته باشید