02188805279

دفتـر مرکزی ایران -تهـران

09196056862

مشــــــاوره و کارشـناســــی

09195409593

مشــــاور و پشتیبــان فنــــی

دایاگـــــــروپ اینترنشنال
ســــازمان همکــــاری هــای بیـــن المللــــی

دایاگـــــــروپ اینترنشنال
ســــازمان همکــــاری هــای بیـــن المللــــی

بررسی روش ها و شرایط مهاجرت به ایرلند

در چندین سال اخیر، مهاجرت توسط متقاضیان ایرانی، چندین برابر شده است. در این حین، قاره اروپا به جهت گستردگی و امتیازات ویژه، مقصد محبوب مردم در چند دهه اخیر بوده است. در این میان، مردم همواره به دنبال مهاجرت به کشور هایی هستند که کمتر مهاجر دارد ولی ذاتا مهاجر پذیر است. یکی از آن کشور ها، ایرلند است. ایرلند کشوری در قلمرو بریتانیا که قبلا بخشی از انگلستان بوده و در حال حاضر به صورت مستقل اداره می شود. مهاجرت به ایرلند، این کشور انگلیسی زبان، یکی از اهداف متقاضیان مهاجرت در سال های اخیر بوده است. هر کشوری شش روش مهاجرتی دارد که ایرلند نیز از آن مستثنی نیست. روش های کار، تحصیل، سرمایه گذاری، تولد فرزند، ازدواج و پناهندگی از روش های مهاجرت به ایرلند می باشد. مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت در راستای تحلیل روش های مهاجرت و اقامت ایرلند، در این مقاله برای شما عزیزان تمامی روش های مذکور را مشروح کرده است.

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

شرایط کلی مهاجرت به ایرلند
مهاجرت به ایرلند از طریق کار
تحصیل در ایرلند
مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ایرلند
تولد فرزند در ایرلند
مهاجرت به ایرلند از طریق ازدواج
مهاجرت به ایرلند از طریق پناهندگی
هزینه زندگی در ایرلند
تبدیل اقامت به تابعیت در ایرلند
پاسخ به سوالات متداول در خصوص مهاجرت به ایرلند
مهاجرت به ایرلند مهاجرت به ایرلند
شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت مشاوره رایگان دریافت نمایید.

شرایط کلی مهاجرت به ایرلند

به طور کلی کشور ایرلند سومین جزیره بزرگ اروپا است که در شمال غربی قاره اروپا قرار دارد. این کشور دارای دو بخش جمهوری ایرلند و ایرلند شمالی می باشد. جمعیت این کشور حدود 6 میلیون نفر است. به طور کلی هر کشوری که در این دنیا وجود دارد، یا مهاجر پذیر است و یا مهاجرت فرست. در هر دو حالت از 6 روش پیروی می کنند. 6 روشی که برای مهاجرت به کار گرفته می شود به طور عمومی برای کشور های مهاجر پذیر که برای پذیرفتن مهاجر از این روش ها استفاده می کنند، و برای کشور های مهاجر فرست که برای فرستادن مهاجرین از این روش ها استفاده می کنند، به شرح زیر است.

مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت با استفاده از اطلاعات و دانش مهاجرتی، به بررسی هر کدام از این روش ها پرداخته است تا متقاضیان مهاجرت از طریق این مقاله بتوانند به درستی روش مهاجرت خود را انتخاب کنند البته دقت نمایید اطلاعاتی که در قسمت مهاجرت به ایرلند از طریق پناهندگی درج گردیده است صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد و مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت در این زمینه هیچگونه خدماتی ارائه نمی دهد. در ادامه به بررسی تک تک این روش ها خواهیم پرداخت.

مهاجرت به ایرلند از طریق کار

یکی از مرسوم ترین و کم هزینه ترین روش های مهاجرت به هر کشوری، از طریق کار است. مهاجرت کاری به چند دسته تقسیم می شود. برخی با استفاده از پیشنهاد شغلی وارد یک کشور می شوند و برخی با استفاده از ویزا های کاری که آن کشور به متقاضی ارائه می دهد. به طور کلی کشور ایرلند، دارای 9 مورد ویزای کاری می باشد که محبوب ترین و پر استفاده ترین روش های مهاجرت کاری برای متقاضیان دو مورد از آن است. روش های مهاجرت به ایرلند از طریق کار به شرح زیر است.

  • اجازه کار در مهارت های بحرانی
  • اجازه کار عمومی
  • اجازه کار همراه / همسر
  • اجازه کار انتقال درون شرکتی
  • اجازه کار کارآموزی
  • اجازه کار در قرارداد های خدماتی
  • اجازه کار فرهنگی ورزشی
  • اجازه کار تبادل متقابل
  • اجازه کار مجدد

در ابتدا به بررسی اجازه کار مهارت های بحرانی خواهیم پرداخت. اجازه کار مهارت های بحرانی یا حیاتی ایرلند برای کارکنان بین المللی با مهارت بسیار بالا در دسترس است. هدف از ارائه این نوع از ویزا، تشویق به مهاجرت به ایرلند و پر کردن کمبود مهارت در مشاغل خاص و واجد شرایط است. مشاغل واجد شرایط عموما مهارت های حیاتی شامل متخصصانی در زمینه های علوم طبیعی و اجتماعی، مهندسی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، بهداشت، آموزش، معماری و غیره است. اکثر قواعد استخدام نیروی کار در کشور ایرلند تابع قوانین خاص هستند. به عنوان مثال باید دلیلی قانع کننده برای استفاده از یک شخص خارجی در شرکت خود داشته باشند. همین موضوع باعث شده تا کارفرمایان از امتیازی که برای آن ها در نظر گرفته شده است، استفاده نکنند. اما از آن طرف، مشاغل واجد شرایط اجازه کار مهارت های حیاتی برای اقتصاد و رشد ایرلند بسیار مفید محسوب می شوند. به همین ترتیب، این اجازه کار برای اتباع خارجی که مهارت بالایی دارند و می توانند خلاء بازار کار را پر کنند صادر می شود. بنابراین به توسعه اقتصاد کشور ایرلند کمک می کند. برای استخدام یک فرد خارجی در آن دسته از مهارت های مورد نیاز و بحرانی، کارفرما کافی است ثابت کند که نمی تواند آن نیرو را از داخل کشور خود و یا اتحادیه اروپا تامین کند. در این صورت نیازی به برگزاری آزمون یا شرایط پیچیده ای نیست. نکته اصلی این است که پیشنهاد شغلی که برای متقاضی صادر می شود باید دو ساله باشد. یعنی فرد به مدت دو سال مشغول به آن کار شود.

در حالت بعدی که اجازه کار عمومی می باشد، اجازه کار عمومی جایگزین نوعی از اجازه کار قدیمی گفته می شود. اجازه کار عمومی وسیله ای اصلی است که دولت برای جذب اتباع کشور های جهان سوم برای مشاغلی که در ایرلند با کمبود نیروی کار یا مهارت روبرو هستند استفاده می شود. برخلاف اجازه کار مهارت های حیاتی که دولت، مشاغل واجد شرایط را مشخص می کند، اجازه کار عمومی کلیه مشاغل را واجد شرایط می داند مگر اینکه خلاف آن مشخص شده باشد. بنابراین، کلیه مشاغل واجد شرایط هستند، مگر اینکه در فهرست مشاغل غیر مجاز کاری، حذف شوند. جذابیت اصلی اجازه کار عمومی برای داوطلبان احتمالی این است که طیف وسیعی از مشاغل را نسبت به سایر طبقات مشاغل کاری دیگر، مجاز می داند. همه مشاغل موجود در فهرست مشاغل مهارت های حیاتی واجد شرایط تلقی می شوند.

تحصیل در ایرلند

یکی دیگر از راه های مهاجرت به ایرلند، از طریق تحصیل است. تحصیل همواره از راه های مورد علاقه مهاجرین بوده و هست. کشور ایرلند که از توابع قلمرو بریتانیا می باشد، تنها کشوری در قاره اروپا است که زبان رسمی آن، انگلیسی است. این مقوله باعث شده است، متقاضیان با علاقه بیشتری برای تحصیل در این کشور اقدام کنند. اما تحصیل در کشور ایرلند، در سه مقطع اصلی برای دانشجویان بین المللی امکان پذیر است. لیسانس، فوق لیسانس و دکتری از مقاطعی است که متقاضیان می توانند اقدام کنند و برای مهاجرت خود از طریق تحصیل اقداماتی انجام دهند.

کیفیت بالای تحصیل و بازار کار بسیار خوب و وجود شعبات شرکت های بین المللی، اجازه کار پس از تحصیل و کم هزینه تر بودن نسبت به کشور انگلستان، موجب شده است تا متقاضیان برای مهاجرت تحصیلی به ایرلند اقداماتی انجام دهند. هزینه تحصیل در کشور ایرلند، از 10 هزار یورو تا حدود 20 هزار یورو می تواند متغیر باشد. انتخاب نوع مقطع تحصیلی، در خصوص هزینه های دانشجویی، تاثیر به سزایی دارد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ایرلند

همواره کشور ایران از ثروتمند ترین کشور های آسیای غربی است و ثروتمندان زیادی دارد. یکی دیگر از روش های مهاجرت به ایرلند که در بین متقاضیان محبوب است، سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری در هر جای دنیا، روش های متفاوتی دارد. خرید ملک، ثبت شرکت یا کارآفرینی، سرمایه گذاری های دولتی و… از انواع مختلف روش ها برای مهاجرت به ایرلند از طریق سرمایه گذاری است. در ادامه به تحلیل یکی از محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین روش های سرمایه گذاری در ایرلند خواهیم پرداخت.

از آن جایی که کشور ایرلند یکی از برترین اقتصاد های قاره اروپا را دارد، روشی را برای مهاجرین از طریق سرمایه گذاری ارائه داده است که می توان گفت تضمین بسیار زیادی برای سرمایه گذاری امن و دریافت اقامت و تابعیت این کشور را به همراه دارد.

سپرده سرمایه گذاری در حساب دولتی یکی از این روش های مطمئن است. در این روش، متقاضی ابتدا یک میلیون یورو را به دولت کشور ایرلند به مدت 5 سال به امانت می سپارد و اقامت ایرلند را دریافت می کند. پس از 5 سال می توانید وجه خود را پس بگیرید و تابعیت کشور ایرلند را دریافت کنید. از مزایای این روش سرمایه گذاری می توان به اجازه کار در ایرلند، اخذ ویزای همراه (که شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال می باشد)، تحصیل رایگان فرزندان، بدون نیاز به شرط حضور و امکان زندگی بدون ویزا در کشورهای دیگر از جمله انگلیس و آمریکا با پاسپورت ایرلند نام برد.

تولد فرزند در ایرلند

یکی از دیگر راه های مهاجرت به ایرلند، از طریق تولد فرزند در آن کشور است. در چندین ساله اخیر، مردم به فکر این هستند که فرزندان خود را در کشوری دیگر به دنیا آورند تا فرزند بعد از عبور از سن قانونی، مشکلی برای مهاجرت به آن کشور نداشته باشد. البته که این راه، در برخی از کشور ها و در برخی از شرایط، مفید واقع شده و برای فرزند متولد شده، آثار مثبتی دارد، اما برای والدین وی اثر چندانی ندارد و در روند مهاجرت آن ها تاثیر گذار نیست. به طور کلی، زمانی که پدر یا مادر شخص در خاک و یا بیرون از خاک کشور ایرلند، صاحب فرزند می شوند، شرایط و قوانین آن باید بررسی شود تا متوجه آن شد که آیا فرزند متولد شده، تابعیت کشور ایرلند را دریافت می کند یا خیر. مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت در حالات زیر، تولد فرزند در ایرلند را بررسی می کند.

  • فرزند متولد شده قبل از تاریخ اول ژانویه 2005 متولد شده است و در هر صورت تابعیت کشور ایرلند را کسب می کند.
  • فرزند متولد شده از یکی از والدین ایرلندی، حتی اگر بعد از تاریخ اول ژانویه 2005 متولد شده باشد، تابعیت کشور ایرلند را کسب خواهد کرد. البته که در این صورت باید متقاضی مدعی دریافت تابعیت کشور ایرلند باشد.
  • طفلی که در تاریخ 1 ژانویه 2005 یا بعد از آن در کشور ایرلند متولد شود، در صورت داشتن یک پدر یا مادر انگلیسی یا پدر و مادری که حق زندگی در ایرلند شمالی یا تمامیت عرضی کشور ایرلند را دارد و بدون محدودیت در اقامت، می تواند تابعیت کشور ایرلند را دریافت کند. کودک متولد ایرلند از والدینی که به آن ها پناهندگی اعطا شده است نیز به طور خودکار از تابعیت ایرلند برخوردار می شود.

بر اساس قانون تابعیت و شهروندی کشور ایرلند 2004 فرزندان متولد شده از پدر و مادر با تابعیت خارجی در کشور ایرلند در تاریخ 1 ژانویه 2005 یا بعد از آن، به طور خودکار حق دریافت تابعیت ایرلند را ندارند. والدین یا یکی از آن ها باید ثابت کنند که ارتباط واقعی با ایرلند دارند. مثلا یکی از والدین دارای 3 سال اقامت قانونی در 4 سال گذشته در کشور ایرلند دارند. این اقامت دقیقا قبل از تولد کودک باید باشد. با اثبات پیوند واقعی به کشور ایرلند، فرزند آن ها حق شهروندی ایرلند را خواهد داشت و آن ها می توانند برای فرزند خود درخواست تابعیت ایرلندی کنند.

اگر در خارج از کشور ایرلند فرزندی به دنیا آمده باشد، دریافت تابعیت ایرلند از طریق تولد فرزند به این بستگی دارد که والدین فرزند هنگام تولد فرزند دارای تابعیت و شهروندی ایرلند بوده اند یا خیر. اگر دارا بوده باشند، فرزند متولد شده تابعیت کشور ایرلند را دریافت خواهد کرد. در غیر این صورت، دریافت تابعیت برای طفل متولد شده، مفروض نیست.

مهاجرت به ایرلند از طریق ازدواج

یکی از روش هایی که چندین سال است میان ایرانیان مرسوم شده و تقاضای زیادی دارد، مهاجرت از طریق ازدواج است. ازدواج در کشور های اسلامی فقط در صورت رسمی بودن اعتبار دارد اما در کشور های اروپایی، ازدواج سفید یا شریک مدنی که به صورت همخانه ایفای نقش مستقل می کند، مرسوم است. مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت به عنوان مرجعی برای اطلاع رسانی در موضوع مهاجرت به ایرلند از طریق ازدواج، در این بخش برای شما عزیزان اطلاعاتی را فراهم آورده است.

اگر شما یک تبعه خارجی هستید که همسر یا شریک مدنی یک شهروند ایرلندی هستید، در صورت داشتن برخی شرایط ممکن است بتوانید صاحب تابعیت ایرلند شوید. اتباع خارجی که با شهروندان ایرلندی ازدواج کرده و یا در یک مشارکت مدنی با آنها زندگی می کنند، می توانند از طریق ازدواج خود، درخواست تابعیت دهند. روند درخواست، دارای مسیر ویژه ای جدای از دریافت تابعیت به طور معمول نیست اما شرایط اقامتی مطلوب تری دارند. وزیر دادگستری و مقامات مسئول این کشور، اختیار دارند که درخواست شما را رد یا قبول کنند. هزینه این درخواست، 175 یورو می باشد.

  • در صورتی می توانید درخواست تابعیت ایرلند را از طریق ازدواج داشته باشید که تمامی شرایط زیر را دارا باشید.
  • حداقل سه سال از ازدواج شما گذشته باشد.
  • در پنج سال اخیر، حداقل 3 سال را به صورت قانونی در کشور ایرلند اقامت داشته باشید.
  • ازدواج شما باید با شرایط و قوانین کشور ایرلند مطابقت داشته باشد.
  • شما و شریک زندگی خود باید به صورت مشترک باهم مشغول به زندگی باشید. (جلوگیری از ازدواج های صوری)
  • شما باید شرایط سنی و شرایط خلقی مناسب را داشته باشید و قصد ادامه زندگی در کشور ایرلند را داشته باشید.
  • شما باید وفاداری به ملت و وفاداری به دولت کشور ایرلند را اعلام کنید.

متقاضیان در این خصوص بعد از گذشت شش ماه می توانند پاسخ پرونده خود را از طریق اداره پست دریافت کنند. اگر درخواست شما تأیید شود، نامه ای که شما را از این تصمیم مطلع می کند حاوی دستورالعمل هایی در مورد مراحل نهایی است که باید قبل از صدور گواهی تابعیت تکمیل شود. هنگامی که مدارک و هزینه صدور گواهی مورد نیاز را ارائه می دهید، به یک مراسم شهروندی دعوت می شوید که در آن به شما گواهی تابعیت اعطا می شود.

مهاجرت به ایرلند از طریق پناهندگی

مهاجرت به ایرلند از طریق پناهندگی یکی دیگر از راه های مهاجرت به ایرلند می باشد. در ابتدا باید به این موضوع پرداخت که پناهندگی چیست. پناهنده کسی است که به جهت شرایط خود در مقوله مذهب، نژاد، ملیت، عضویت در گروه های خاص اجتماعی و… ترس قریب الوقوع از آزارهای جسمانی و تحت تعقیب قرار گرفتن توسط دولت یا کشوری دارد و به جهت در امان ماندن از آسیب ها و خطرات، به کشوری دیگر پناه می برد. اغلب افراد متقاضی مهاجرت به ایرلند از طریق پناهندگی، به شرایط و ویژگی های مهاجرتی خود آگاه نیستند و ممکن است تصمیمات اشتباه بگیرند. حتی در صورت قبول پناهندگی در ایرلند، دید جامعه به شما فرق دارد. نگاه های سنگین و اضافه می تواند به روحیات شما آسیب بزند. اما همانطور که در بالا نیز ذکر شد مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت در خصوص پناهندگی در ایرلند هیچ گونه خدماتی ارائه نمی دهد و این مقاله صرفا در جهت افزایش اطلاعات در خصوص ریسک ها و خطرات پیش روی افراد متقاضی می باشد.

عموما افراد برای پناهندگی، کشور ایرلند را انتخاب نمی کنند. چرا که این کشور با شرایط و ویژگی هایی که دارد، کشوری برتر در صنعت توریسم و مهاجرت های تحصیلی و سرمایه گذاری، زبانزد شده است. از این رو، خطرات و ریسک های پذیرفته نشدن درخواست مهاجرت به ایرلند از طریق پناهندگی، شرایط نامناسب نگهداری افراد در کمپ های پناهجویی، عدم وجود امنیت نسبی در مراحل پناهندگی در ایرلند، عدم وجود امنیت اقامتی که هر لحظه ممکن است شما را دیپورت کنند و علل های فراوان دیگر، باعث شده تا افراد برای پناهندگی در هر کجای جهان اقدامی نکنند و از طرق قانونی وارد پروسه دریافت اقامت خود شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بررسی شرایط مهاجرت خود و تخمین اصول مهاجرتی در خصوص خود، با مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت تماس گرفته و از اطلاعات مهاجرتی کارشناسان استفاده کنید.

هزینه زندگی در ایرلند

یکی از مقوله های اصلی برای مهاجرت به ایرلند، مدیریت هزینه های زندگی است. هزینه های زندگی در هر کشوری، می تواند تعیین کننده مقصد برای متقاضیان مهاجرت باشد. از این رو، هزینه های زندگی در حالت های مختلف ممکن است متفاوت باشد. قطعا شخصی که از طریق تحصیل وارد کشوری همچون ایرلند شده است، هزینه های زندگی کمتری برای خود در نظر می گیرد و قطعا باید همین گونه باشد. شخصی که از طریق کار وارد این کشور می شود، با توجه به درآمد مناسب خود، می تواند راحت تر هزینه های زندگی خود را مدیریت کند. اما به طور کلی، هزینه زندگی چیست؟

تبدیل اقامت به تابعیت در ایرلند

قصد اکثر افرادی که به کشور ایرلند مهاجرت می کنند، اخذ اقامت دائم و به دنباله آن کسب تابعیت و پاسپورت کشور ایرلند می باشد. به طور کلی اگر متقاضی به صورت پیوسته 5 سال در این کشور اقامت قانونی داشته باشد، می تواند برای کسب تابعیت ایرلندی اقدام نماید. اشخاصی که با شهروند ایرلندی ازدواج می کنند برای اخذ تابعیت این کشور می بایست 3 سال از ازدواج آنها بگذرد. متقاضیانی که از طریق ویزای تحصیلی وارد کشور ایرلند شده اند توجه نمایند که، کل زمانی که در حال تحصیل و زندگی با ویزای تحصیلی در این کشور بوده اند، جز زمان اقامتی آن ها محاسبه نمی شود.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مهاجرت به ایرلند
آیا کشور ایرلند، پناهنده می پذیرد؟

دوست عزیز، بهتر است قبل از اتخاذ هر گونه تصمیم مبنی بر پناهندگی، ابتدا شرایط مهاجرتی خود را بررسی کنید. شاید روش هایی برای شما مناسب باشد که در جریان نباشید.

برای دریافت پاسپورت ایرلند باید چه کنم؟

روش هایی مثل کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد فرزند و پناهندگی از روش های مهاجرت به ایرلند و دریافت اقامت و تابعیت این کشور به حساب می آید. بر اساس شرایط خود یکی از این روش را انتخاب می کنید و اقدام به مهاجرت می کنید.

زبان رسمی کشور ایرلند چیست؟

از آن جایی که این کشور در حوزه قلمرو بریتانیا می باشد، زبان رسمی کشور ایرلند، انگلیسی می باشد.

مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت در خصوص مهاجرت به ایرلند چه خدماتی ارائه می دهد؟

کارشناسان و وکلای مهاجرتی مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت در زمینه تحصیل در رشته های برتر همچون پزشکی، دندان پزشکی و پرستاری و همچنین رشته های مهندسی، علوم طبیعی و همچنین سرمایه گذاری های دولتی در خدمت شما عزیزان باشد.

مهاجرت به ایرلند و سخن پایانی
مهاجرت به ایرلند، راه های دریافت اقامت و یا تابعیت کشور ایرلند در این مقاله به صورت تخصصی و علمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. کشور ایرلند، تنها بازمانده قاره اروپا که زبان انگلیسی زبان رسمی آن است و هزینه های زندگی و تحصیل آن 25 درصد کمتر از کشور انگلستان است، می تواند گزینه مناسبی برای اشخاصی که مورد علاقه کشور های انگلیسی زبان به خصوص انگلستان هستند، باشد. کشور ایرلند از نظر ناحیه ای، عضو قلمرو بریتانیای کبیر است و قوانین و سبک زندگی انگلستان را به همراه خود دارد. افرادی که متقاضی مهاجرت به ایرلند هستند می توانند پس از مطالعه این مقاله در صورت داشتن سوال و یا نیاز به مشاوره های تخصصی، با مؤسسه حقوقی دیدبان منشور عدالت ارتباط بگیرند و از اطلاعات دقیق مهاجرتی بهرمند شوند. همچنین در انتهای این بخش می توانید از قسمت ثبت دیدگاه، سوالات کوتاه خود و نظرات خود را در خصوص مهاجرت به ایرلند مطرح کنید تا افراد صاحب علم بدان بپردازند.

مجله دایاگروپ اینترنشنال

ثبت و تایید شماره همراه

نمایشگاه های بین المللی

نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک

CES (Consumer Electronics Show) - آمریکا

نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو

(Geneva International Motor Show) - سوئیس

نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کمیک

Comic-Con - ایالات متحده آمریکا

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی

Arab Health - امارات متحده عربی

دانشگاه های بین المللی

دانشگاه هاروارد

Harvard University آمریکا

دانشگاه کمبریج

University of Cambridge انگلیس

دانشگاه استنفورد

Stanford University آمریکا

دانشگاه امپریال کالج لندن

Imperial College London انگلیس

دانشگاه اکسفورد

University of Oxford انگلیس

دانشگاه کلمبیا

Columbia University آمریکا

دانشگاه یوتوبیکن

University of Tokyo ژاپن

دانشگاه هایدکلبرگ

Heidelberg University آلمان

دانشگاه نیوزیلند

University of Auckland نیوزیلند

دانشگاه آلفرد

American University of Beirut - AUB لبنان

دانشگاه علمی و کاربردی سوریه

International University of Science and - IUST سوریه

 مشاوره فوری

مشاوره فوری

پاسخگو هستیم

من آنلاین هستم در خدمتم ؟

اطلاعات وارد شده به همراه درخواست خدمات تخصصی برای شما کاربر محترم در سامانه هوشمند پاسخگویی دایاگروپ اینترنشنال، ثبت و به کارشناس مربوطه ارجاع شده است.

کارشناسان دایاگروپ اینترنشنال به زودی با شما تماس خواهند گرفت

به منظور پیگیری های بعدی کد 4521100458 را به خاطر داشته باشید