02188805279

دفتـر مرکزی ایران -تهـران

09196056862

مشــــــاوره و کارشـناســــی

09195409593

مشــــاور و پشتیبــان فنــــی

دایاگـــــــروپ اینترنشنال
ســــازمان همکــــاری هــای بیـــن المللــــی

دایاگـــــــروپ اینترنشنال
ســــازمان همکــــاری هــای بیـــن المللــــی

مهاجرت به کشور هلنــد

کشور هلند یک کشور اروپای غربی است که به کشور آسیاب‌های بادی مشهور است. این کشور بخش اصلی و اروپایی پادشاهی هنل است که شامل یک سری جزایر در بخش آمریکایی مرکزی نیز می‌شود. کشور هلند با آلمان و بلژیک همسایه است. در حدود 20 درصد از مساحت کشور هلند را آب تشکیل داده است.
در این کشور سدهای زیادی وجود دارد. کشور هلند کشور هنرمندان است و نقاشی در این کشور رتبه بالایی دارد. صنایع کشور هلند نیز از شهرت بالایی برخوردار است به‌طوری که بیشتر صنایع این کشور در شهر بندری روتردام در بخش جنوب غربی این کشور قرار دارد. روتردام دومین شهر بزرگ در کشور هلند است که بزرگ‌ترین بندر در اروپا را نیز لقب کرده است و از نظر مساحت و تعداد اسکله بسیار قدرتمند ظاهر شده است.
تولید ناخالص داخلی در سال جدید رشد سه درصد به نسبت سال گذشته داشته است. این کشور در زمینه فولادسازی و صنایع غذایی و دارویی توانسته در دنیا رتبه خوبی داشته باشد؛ به طوری‌که تولید دارو در کشور هلند در سال 2012 در جهان حرف اول را می‌زند.
صنعت قایق‌سازی در کشور هلند برای بار دوم توانست رتبه بالایی را کسب نماید در این کشور پتروشیمی از دیگر بخش‌های ارزشمند در کشور هلند محسوب می‌شود. در این کشور خرید ملک و یا مسافرت‌های خارجی از کشور یک فرهنگ همه چیز است.

 

اطلاعات جغرافیایی هلند

نام انگلیسی : Netherlands
نام عربی: هولندا
پایتخت: آمستردام
قاره: اروپا
نوع حکومت و ساختار سیاسی: پادشاهی مشروطه
زبان‌های رسمی: هلندی
زبان‌های رایج: انگلیسی و هلندی
واحد پول: یورو 
تعداد کشورهای بدون نیاز به ویزا: 165
جمعیت: بیش از 17 میلیون در سال 2018
پیش شماره تلفن: 0031

کشور هلند یک کشور اروپای غربی است که به کشور آسیاب‌های بادی مشهور است. این کشور بخش اصلی و اروپایی پادشاهی هنل است که شامل یک سری جزایر در بخش آمریکایی مرکزی نیز می‌شود. کشور هلند با آلمان و بلژیک همسایه است.
در حدود 20 درصد از مساحت کشور هلند را آب تشکیل داده است. در این کشور سدهای زیادی وجود دارد. کشور هلند کشور هنرمندان است و نقاشی در این کشور رتبه بالایی دارد. صنایع کشور هلند نیز از شهرت بالایی برخوردار است به‌طوری که بیشتر صنایع این کشور در شهر بندری روتردام در بخش جنوب غربی این کشور قرار دارد.
روتردام دومین شهر بزرگ در کشور هلند است که بزرگ‌ترین بندر در اروپا را نیز لقب کرده است و از نظر مساحت و تعداد اسکله بسیار قدرتمند ظاهر شده است. تولید ناخالص داخلی در سال جدید رشد سه درصد به نسبت سال گذشته داشته است.
سرانه مطالعه در کشور هلند بسیار بالا است به‌طوری که روزنامه فروشی در این کشور یک شغل پر درآمد محسوب می‌شود. فضای اینترنتی کشور هلند در دنیا رتبه بالایی دارد؛ این‌طور که شواهد نشان می‌دهد این کشور توانسته به‌طور کلی یک فضای گسترده‌ای اینترنت پرسرعت را برای مردم خود فراهم سازد. این کشور در زمینه فولادسازی و صنایع غذایی و دارویی توانسته در دنیا رتبه خوبی داشته باشد؛ به طوری‌که تولید دارو در کشور هلند در سال 2012 در جهان حرف اول را می‌زند.
صنعت قایق‌سازی در کشور هلند برای بار دوم توانست رتبه بالایی را کسب نماید در این کشور پتروشیمی از دیگر بخش‌های ارزشمند در کشور هلند محسوب می‌شود. مردم کشور هلند بسیار علاقه به پس‌انداز کردن دارند و پس‌انداز بخشی از فرهنگ مردم این کشور در رده‌های سنی مختلف محسوب می‌شود. به طور‌کلی در این کشور ولخرجی معنی ندارد.
در این کشور خرید ملک و یا مسافرت‌های خارجی از کشور یک فرهنگ همه چیز است. کودکان از سن چهارسالگی در این کشور به مدرسه می‌روند و از 4 تا 12 سالگی تحصیلات ابتدایی شکل می‌گیرد که البته بیشتر در روال مهارت زندگی بوده و درگیر مسایل پیچیده ریاضی نمی‌شوند. از دوازده سالگی تا 18 سالگی در این کشور تحصیلات دبیرستان است.

 

اقتصاد و منابع مالی و درآمدی هلند

کشور هلند یکی از کشورهای اروپای غربی محسوب می‌شود کشور گل‌های زیبا، پنیر و دوچرخه سواری لقب گرفته است. این کشور دارای بهترین فضای زندگی است به طوری که می‌تواند برای افراد مختلف مناسب باشد.
کشور هلند بزرگترین تولیدکننده در زمینه لبنیات در دنیا است به طوری که صادرات لبنیات این کشور به کل دنیا صورت گرفته و حجم گسترده‌ای را نیز شامل می‌شود. در این کشور مقادیر زیادی گندم و جو و سیب زمینی منیز کشت می‌شود که بخش دیگری از اقتصاد آن را پوشش می‌دهد. کشور هلند یک کشور قدرتمند در زمینه‌های مختلف اقتصادی است.
صنایع کشور هلند نیز از شهرت بالایی برخوردار است به طوری که بیشتر صنایع این کشور در شهر بندری روتردام در بخش جنوب غربی این کشور قرار دارد. این شهر دومین شهر بزرگ در کشور هلند است که بزرگترین بندر در اروپا نیز محسوب می‌شود و از نظر مساحت و تعداد اسکله بسیار قدرتمند ظاهر شده است. تولید ناخالص داخلی در سال جدید رشد سه درصد به نسبت سال گذشته داشته است.
در این کشور نیروی کاری در حدود 7 میلیون نفر اعلام شده است و نرخ بیکاری نیز در حدود 5 درصد است. 10 درصد از مردم این کشور در سال‌های گذشته زیر خطر فقر بوده اند که امروزه این روال کمتر شده است. در سال 2020 نرخ تورم در این کشور تنها 1 درصد اعلام شده است.
کشور هلند در زمینه صادراتی نیز نقش بسیار بزرگی ایفا کرده است در این کشور ماشین آلات، تجهیزات و همینطور مواد شیمیایی به روال صادراتی بسیار قدرتمندی رسیده است. سوخت و مواد غذایی در کشور هلند نیز از دیگر موارد اقتصادی قدرتمند محسوب می‌شود که به کشورهای آلمان صادر می‌شود.
صادرات کشور هلند به کشور بلژیک در حدود 9 درصد و در کشور چین در حدود 9 درصد اعلام شده است، میزان صادرات به کشور آمریکا در حدود 7 درصد و به انگلیس به اندازه 5 درصد است. صادرات از این کشور به روسیه 5 درصد و به فرانسه 4 درصد اعلام شده است.
 اقتصادی کشور هلند به رشد بسیار بالایی رسیده است و مشخص است که در سال‌های آینده این کشور می‌تواند نرخ بیکاری خود را نیز بسیار کاهش دهد زیرا روز به روز به تعداد شرکت‌هایی که در کشور هلند به ثبت می‌رسد اضافه می‌شود و یک فضای بسیار ارزشمند فراهم شده است.

جمعیت ایرانی و شرکت های ایرانی در هلند

در این کشور افراد علاقه زیادی به مصرف غذاهای طبیعی از جمله سبزیجات دارند به طور کلی کارخانه‌هایی که در زمینه محصولات ارگانیک غذایی فعالیت می‌کنند بیشترین صنف در ثبت شرکت در کشور هلند را پوشش می‌دهد و ایرانیان نیز سعی کرده‌اند که در همین زمینه قدم بردارند.
جمعیت ایرانی در کشور هلند در سال 2020 در حدود 7 درصد بیشتر از سال قبل اعلام شده است این در حالی است که این کشور توانسته در چند سال اخیر رشد جمعیت ایرانی خود را به ارزش 50 درصد اعلام نماید.
 در کشور هلند ایرانیانی که به قصد نمایندگی ورود نموده‌اند اغلب با شرکت‌های مادر در زمینه لبنیات همکاری دارند و همکاری در وضعیت دو طرفه دیده می‌شود. اینطور که شواهد نشان می‌دهد ایرانیان شرایط زندگی در کشور هلند را بهتر از قبل می‌دانند و معتقد هستند که به طور کلی این کشور توانسته است فضای درآمدزایی خوبی برای جوانان ایجاد نماید.
ثبت شرکت در کشور هلند کار ساده‌ای است و سختگیری‌های سایر کشورهای اروپایی را ندارد و البته شواهد نشان می‌دهد که این کشور می‌تواند به نوبه خود یکی از کشورهای بسیار قدرتمند در زمینه کسب و کار باشد. اینطور که مشخص شده است کشور هلند یک کشور بسیار وسیع در زمینه خدماتی است و ایرانیانی که مهاجرت به هلند را انتخاب کرده‌اند بخش زیادی از سرمایه خود را در وضعیت خدمت رسانی به مردم این کشور در نظر گرفته‌اند که بسیار جالب و ارزشمند خواهد بود.

 

مجله دایاگروپ اینترنشنال

ثبت و تایید شماره همراه

نمایشگاه های بین المللی

نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک

CES (Consumer Electronics Show) - آمریکا

نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو

(Geneva International Motor Show) - سوئیس

نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کمیک

Comic-Con - ایالات متحده آمریکا

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی

Arab Health - امارات متحده عربی

دانشگاه های بین المللی

دانشگاه هاروارد

Harvard University آمریکا

دانشگاه کمبریج

University of Cambridge انگلیس

دانشگاه استنفورد

Stanford University آمریکا

دانشگاه امپریال کالج لندن

Imperial College London انگلیس

دانشگاه اکسفورد

University of Oxford انگلیس

دانشگاه کلمبیا

Columbia University آمریکا

دانشگاه یوتوبیکن

University of Tokyo ژاپن

دانشگاه هایدکلبرگ

Heidelberg University آلمان

دانشگاه نیوزیلند

University of Auckland نیوزیلند

دانشگاه آلفرد

American University of Beirut - AUB لبنان

دانشگاه علمی و کاربردی سوریه

International University of Science and - IUST سوریه

 مشاوره فوری

مشاوره فوری

پاسخگو هستیم

من آنلاین هستم در خدمتم ؟

اطلاعات وارد شده به همراه درخواست خدمات تخصصی برای شما کاربر محترم در سامانه هوشمند پاسخگویی دایاگروپ اینترنشنال، ثبت و به کارشناس مربوطه ارجاع شده است.

کارشناسان دایاگروپ اینترنشنال به زودی با شما تماس خواهند گرفت

به منظور پیگیری های بعدی کد 4521100458 را به خاطر داشته باشید