02188805279

دفتـر مرکزی ایران -تهـران

09196056862

مشــــــاوره و کارشـناســــی

09195409593

مشــــاور و پشتیبــان فنــــی

دایاگـــــــروپ اینترنشنال
ســــازمان همکــــاری هــای بیـــن المللــــی

دایاگـــــــروپ اینترنشنال
ســــازمان همکــــاری هــای بیـــن المللــــی

جزئیات آماری از کشور آلمان

  • پایتخت کشور مالزی : برلین 
  • واحد پول : یورو معادل 1/139 دلار آمریکا
  • جمعیت: 83 میلیون نفر در سال 2018
  • تعداد کشورهای بدون نیاز به ویزا : 166
  • زبان رسمی کشور مالزی : انگلیسی و صربی
  • حکومت : فدرال پارلمانی/ صدراعظم 
  •  

رتبه کشور آلمان در زمینه خدمات دوم است، این کشور 73 درصد از فضای شغلی خود را در بخش خدمات به کار گرفته است. کشور آلمان در زمینه حمل و نقل، هتل ها و همینطور رستوران ها و بخش های مالی رتبه خوبی را به خود اختصاص داده است.
تولید ناخالص داخلی در سال 2018 برای کشور آلمان 3.684 تریلیون دلار اعلام شده است.
به این ترتیب این کشور قدرت 5 برابری را در زمینه خرید به نسبت سایر کشورهای مشابه به خود اختصاص داده است. 

آلمان GERMANY

رتبه تبه کشور آلمان در زمینه خدمات دوم است، این کشور 73 درصد از فضای شغلی خود را در بخش خدمات به کار گرفته است. 
کشور آلمان در زمینه حمل و نقل، هتل ها و همینطور رستوران ها و بخش های مالی رتبه خوبی را به خود اختصاص داده است. به این ترتیب این کشور قدرت 5 برابری را در زمینه خرید به نسبت سایر کشورهای مشابه به خود اختصاص داده است.
در سال 2018 در زمینه کارآفرینی و ثبت شرکت این کشور توانسته رتبه بالایی را به خود اختصاص دهد. از بین 500 شرکت بزرگ دنیا در حدود 37 شرکت مربوط به کشور آلمان است.
حدود 95 درصد از مردم کشور آلمان به زبان آلمانی صحبت می کنند و البته زبان های صربی در بخش شرقی این کشور نیز دیده می شود.
در حدود 6 درصد از مردم آلمان در مرز دانمارک زندگی می کنند.مذهب رسمی مردم آلمان مسیحیت است و در حدود 34 درصد از آنها پروتستان هستند.

اقتصاد کــشور آلــمان

بازار کشور آلمان “germany” یک بازار پویا و سطح بالا در جهان محسوب می‌شود به طوری که نوآوری بازار آلمان در تمام جهان شناخته شده است. در این کشور نیروی کار ماهر بسیار زیادی وجود دارد. 
سرمایه زیاد بوده و سطح فساد بسیار کم اعلام شده است. کشور آلمان بزرگترین اقتصاد در اروپا محسوب می‌شود. این کشور از نظر تولید ناخالص ملی بسیار بزرگ است. رتبه سوم صادرکننده بزرگ جهان به کشور آلمان تعلق دارد. این کشور از نظر اقتصادی در بخش خدمات توانسته 70 درصد از امکانات را پوشش دهد.
در زمینه صنایع به صادرات 29 درصد رسیده است و در بخش کشاورزی در حدود یک درصد تولید ناخالص را شامل می شود. با توجه به آماری که به دست ما رسیده است این کشور در حدود 40 درصد از درآمد خود را از طریق صادرات به دست می آورد. آلمان دارای ذخایر نسبتاً غنی از چوب و سنگ آهن است. این کشور دارای گاز طبیعی وسیعی است. سوخت های فسیلی، انرژی باد و همینطور زیست توده از بخش های مهم این کشور محسوب می شود.
تولید ناخالص داخلی در سال 2018 برای آلمان 3.684 تریلیون دلار اعلام شده است. به این ترتیب این کشور قدرت 5 برابری را در زمینه خرید به نسبت سایر کشورهای مشابه به خود اختصاص داده است. رشد تولید ناخالص داخلی در سال 2018 در حدود +2 درصد اعلام شده است. میزان تورم در این کشور 1.7 درصد بوده و در حدود 16 درصد از مردم آلمان زیر خط فقر زندگی می کنند. نرخ بیکاری در این کشور کمتر از 5.1 درصد است.
صنایع اصلی در کشور آلمان آهن فولاد، زغال سنگ، سوخت های معدنی، پلاستیک ، خودرو و واگن سازی است. این کشور در زمینه تجهیزات پزشکی و همینطور مواد دارویی نیز توانسته به رتبه خوبی دست یابد. قیمت دلار آلمان متغیر است

حکومت آلمان

در این بخش می خواهیم نگاهی اجمالی و البته دقیق به ساختار سیاسی کشور آلمان germanyداشته باشیم. کشور آلمان در حال حاضر بر اساس قانون اساسی اداره می شود. در اغلب کشورها رئیس جمهوری عالی ترین مقام سیاسی است اما در کشور آلمان صدر اعظم تصمیم گیرنده نهایی است و رییس جمهوری سمت تشریفاتی دارد. رییس جمهور در این کشور قدرت بالایی دارد و در زمانی که بی ثباتی در کشور حاکم است وارد میدان می شود. پارلمان کشور آلمان متشکل از مجلس و همینطور مجلس مشورتی است. در این کشور دادگاه قانون اساسی نیز جایگاه بسیار مهمی دارد و در تشکیلات حکومتی نیز یک تصمیم گیرنده واقعی محسوب می شود. در ماده 20 قانون اساسی کشور آلمان عنوان شما است که هر نوع دخالت نهادهای مذهبی ممنوع است. ساختار حکومتی کشور آلمان فدرال است به این معنی که یک واحد سیاسی کل وجود داشته و به دنبال آن واحدهای سیاسی جز دیده می شود که دولت ها هستند. این واحدها به خودی خود مستقل هستند اما در مجموع با هم روال های نظامی و سیاسی را تشکیل می دهند. به زبانی دقیق تر و البته ساده تر مسائل مربوط به دفاع و ارز و پول و همینطور سیاست های خارجی مربوط به حکومت فدرال است این در حالی است که دولت ها و واحدهای جزیی تنها در بخش های فرهنگی، آموزشی و مالیات می توانند تصمیم گیری های مستقل داشته باشند. در کشور آلمان 16 ایالت وجود دارد که هر یک 3 الی 6 نماینده را به خود اختصاص داده اند. آلمان مشهور به کشوری است که نظام اقتصادی مبتنی بر بازار را اختراع کرده است. نرخ دلار آلمان دستخوش تغییرات زیادی است.

پایتخت و 9 شهر بزرگ آلمان

در مهاجرت به کشور آلمان عموماً افراد به سراغ شهر برلین berlin یعنی پایتخت این کشور می روند. برلین شهر عجیبی است. در این شهر می توانید تاریخ کهن آلمان را به شکل یکجا مشاهده نمایید. شهر برلین هم تاریخی است هم مدرن و این ترکیب به نوبه خود بسیار ارزشمند است. برلین پایتخت فرهنگی سیاسی آلمان محسوب می شود و جاذبه های دیدنی زیادی را به خود اختصاص داده است. اتوبوس های دو طبقه کالسکه های توریستی و کنسرت های موسیقی محلی و پاپ تنها بخش کوچکی از این شهر را به خود اختصاص می دهد.شهرهای آلمان را بررسی می کنیم.

  • مونیخ munich از دسته شهرهای مهم و بزرگ آلمان محسوب می شود که رتبه دوم در لیست کلی شهرهای مهاجرخیز را به خود اختصاص داده است. این شهر رتبه اول نوآوری در آلمان و از نظر کار در رتبه 16 قرار دارد. از نظر سرمایه مونیخ 88 مین شهر آلمان محسوب می شود.
  • فرانکفورت frankfurt رتبه 22 در لیست کلی را شامل شده و از نظر نوآوری رتبه 17 را در کشور آلمان به خود اختصاص داده است. رتبه این شهر در بازار کار 23 اعلام شده است و از دسته شهرهای بسیار زیبا در کشور آلمان محسوب می شود.
  • هامبورگ hamburgرتبه 23 در لیست کلی را شامل می شود اما رتبه 8 در نوآوری را داشته در بازار کار رتبه 32 را دارد و بهترین گزینه برای ایرانیان مهاجر محسوب می شود.
  • دوسلدورف dusseldorf در حال حاضر رتبه 19 نوآوری را به خود اختصاص داده است و در لیست کلی رتبه 34 را دارد. این شهر در بازار کار رتبه 21 را شامل می شود.
  • کلن cologne شهری بسیار زیبا در آلمان است که در لیست کلی رتبه 60 را دارد و از نظر نواوری رتبه 30 را به خود اختصاص داده است. این شهر بازار کار خوبی برای جوانان فراهم ساخته است.
  • اشتوگارت stuttgart که محل اصلی کارخانه مرسدس بنز است در لیست کلی رتبه 182 را داشته اما از نظر فناوری رتبه 5 را دارد که رقم بسیار عالی محسوب می شود. این شهر از نظر بازار کار رتبه 17 را دارد.
  • اسن essen، برمن bermen، دورتموند dortmund از دیگر شهرهای مهم آلمان محسوب می شود که جایگاه خوبی در بازار کار داشته و از دسته شهرهای وسیع و مشهور در آلمان و جهان به شمار می آیند.

ایرانی ها در آلمان

تعداد مهاجران به کشور آلمان روز به روز در حال افزایش است. اینطور که شواهد نشان می دهد جمعیت ایرانیان به کشور آلمان در سال 2018 به نسبت سال های قبل بیشتر شده است. در نظر داشته باشید که شرکت های ایرانی در آلمان اغلب در شهر برلین berlin و فرانکفورت frankfurt دیده می شود. جمعیت آلمان در سال 2018 بیش از 81 میلیون نفر اعلام شده است که 90 درصد از آنها آلمانی و ده درصد اتباع خارجی هستند که در این میان بخش زیادی از افراد آنها ایرانیان هستند. در سال 2016 رشد مهاجرت ایرانیان از طریق ویزای تحصیلی به این کشور بسیار زیاد بود در سال 2017 در زمینه کسب و کار شاهد رشد 22 درصد ایرانیان مقیم آلمان بودیم این در حالی است که در سال 2018 در زمینه کارآفرینی و ثبت شرکت این کشور توانسته رتبه بالایی را به خود اختصاص دهد.
شرکت های خدمات در زمینه بهداشت و درمان، حمل و نقل، سرویس های درون شهری، سرویس های امنیتی ، فضای امنیتی کودکان که توسط ایرانیان در کشور آلمان تأسیس شده است روز به روز در حال افزایش است. در زمینه کار و درآمدزایی کشور آلمان توانسته رتبه خود را از 17 به 9 برساند.
شرکت های فرهنگی و آموزشی نیز در این کشور رتبه خوبی دارد. اینطور که شواهد نشان می دهد مهاجرت به کشور آلمان از طریق ثبت شرکت به نسبت سایر روش ها با ریسک کمتر و رتبه بیشتری همراه است. این کشور از نظر درامدزایی برای کسانی که تخصص بالایی دارند یک گزینه ایده آل محسوب می شود. پرچم آلمان در زمینه های خدماتی بالاست

مجله دایاگروپ اینترنشنال

ثبت و تایید شماره همراه

نمایشگاه های بین المللی

نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک

CES (Consumer Electronics Show) - آمریکا

نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو

(Geneva International Motor Show) - سوئیس

نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کمیک

Comic-Con - ایالات متحده آمریکا

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی

Arab Health - امارات متحده عربی

دانشگاه های بین المللی

دانشگاه هاروارد

Harvard University آمریکا

دانشگاه کمبریج

University of Cambridge انگلیس

دانشگاه استنفورد

Stanford University آمریکا

دانشگاه امپریال کالج لندن

Imperial College London انگلیس

دانشگاه اکسفورد

University of Oxford انگلیس

دانشگاه کلمبیا

Columbia University آمریکا

دانشگاه یوتوبیکن

University of Tokyo ژاپن

دانشگاه هایدکلبرگ

Heidelberg University آلمان

دانشگاه نیوزیلند

University of Auckland نیوزیلند

دانشگاه آلفرد

American University of Beirut - AUB لبنان

دانشگاه علمی و کاربردی سوریه

International University of Science and - IUST سوریه

 مشاوره فوری

مشاوره فوری

پاسخگو هستیم

من آنلاین هستم در خدمتم ؟

اطلاعات وارد شده به همراه درخواست خدمات تخصصی برای شما کاربر محترم در سامانه هوشمند پاسخگویی دایاگروپ اینترنشنال، ثبت و به کارشناس مربوطه ارجاع شده است.

کارشناسان دایاگروپ اینترنشنال به زودی با شما تماس خواهند گرفت

به منظور پیگیری های بعدی کد 4521100458 را به خاطر داشته باشید